det måste vara värmen som gör folk knasiga...
http://www.resume.se/nyheter/2007/06/20/annonsor-hotade-tidskrifte/index.xml
http://www.resume.se/nyheter/2007/06/20/annonsor-hotade-tidskrifte/index.xml
Brevet är inlämnat i Fridhem iaf.3012719Fy fan vad sorgligt !
Någon som känner igen loggan på brevet?
Posten.se skrev:13 jun Posten Företag Norra Stationsg, Försändelsen är överlämnad till mottagaren.
12 jun Posten Företag Norra Stationsg, Försändelsen har kommit till mottagarens utlämningsställe. Express körs ut till mottagaren, övriga försändelser aviseras.
11 jun Posten Företag Fridhem, Försändelsen är vidaresänd inom Posten till sorteringsterminal.
11 jun Posten Företag Fridhem, Försändelsen är inlämnad.
Tja, inte så svårt att ta reda på: Vilken produkt utvärderades och fick uselt betyg i senaste numret?Fy fan vad sorgligt !
Någon som känner igen loggan på brevet?
Ryggskyddet Knox Contour. Finns en annons i Bike från en försäljare i Sthlm med reklam om just Knox på s. 93 i samma nummer. Om det hör ihop eller ej kan jag dock inte ens spekulera i.Tja, inte så svårt att ta reda på: Vilken produkt utvärderades och fick uselt betyg i senaste numret?
hm, tycker mig ha sett den loggan nånstans
Ja, istället för att bara skriva tillbaka och säga nåt i stil med "Vi beklagar att ni valt att bla bla bla... men vi kan tyvärr inte göra avkall på bla bla bla. Vi önskar er välkommen tillbaka som annonsör när ni känner att vår tidning kan ge er något bla bla bla..." Man hänger inte ut kunder på det sättet. Som kund har man rätt att vara dum i huvudet. Som leverantör har man det inte.Fy fan vad sorgligt !
Ja, istället för att bara skriva tillbaka och säga nåt i stil med "Vi beklagar att ni valt att bla bla bla... men vi kan tyvärr inte göra avkall på bla bla bla. Vi önskar er välkommen tillbaka som annonsör när ni känner att vår tidning kan ge er något bla bla bla..." Man hänger inte ut kunder på det sättet. Som kund har man rätt att vara dum i huvudet. Som leverantör har man det inte.
Det är riktigt låg nivå att försöka framhäva sig själv och sin höga etik på sina kunders bekostnad.
Ja, istället för att bara skriva tillbaka och säga nåt i stil med "Vi beklagar att ni valt att bla bla bla... men vi kan tyvärr inte göra avkall på bla bla bla. Vi önskar er välkommen tillbaka som annonsör när ni känner att vår tidning kan ge er något bla bla bla..." Man hänger inte ut kunder på det sättet. Som kund har man rätt att vara dum i huvudet. Som leverantör har man det inte.
Det är riktigt låg nivå att försöka framhäva sig själv och sin höga etik på sina kunders bekostnad.
Ja, istället för att bara skriva tillbaka och säga nåt i stil med "Vi beklagar att ni valt att bla bla bla... men vi kan tyvärr inte göra avkall på bla bla bla. Vi önskar er välkommen tillbaka som annonsör när ni känner att vår tidning kan ge er något bla bla bla..." Man hänger inte ut kunder på det sättet. Som kund har man rätt att vara dum i huvudet. Som leverantör har man det inte.
Det är riktigt låg nivå att försöka framhäva sig själv och sin höga etik på sina kunders bekostnad.
För att han betalar för sig. Kunden är kung. That's whyVad ger kunden rätt att vara dum i huvudet?
Ja. Förlåt, jag ska inte gör om detVar det du som skrev brevet?
För att han betalar för sig. Kunden är kung. That's why
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |