Annons: Bullshit eller sanning?

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Webspy skrev:
Han kanske lyckas sälja hojen till något moppefucko.... som precis tagit A1, eller vad nu det kortet heter.... (jaa, jag e gammal)



Jo, man kan ibland få för sig att Sveriges alla hojåkare är här, och vet precis vilken stålblandning bromsskivorna på en -05 består av. Men faktum är att de allra flesta som ringer/kommer och kollar/köper mina prylar, vad fan det än är, inte har den blekaste susning om vad de köper. Mina säljargument är oftast bortkastade på dessa tomtar som dyker upp.

/ Generaliseringskungen
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Chronic skrev:
Mina säljargument är oftast bortkastade på dessa tomtar som dyker upp.

/ Generaliseringskungen

Jepp. Det är därför jag har turbo & R1a

Säljer sig själv norr om dalälven :D

//sågarallasominteärsomjag
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
R1bjorn skrev:
Skickade länken hit... :tummenupp


Du skulle skickat den dit istället :rolleyes: ( hehe sorry )

Webspy skrev:
Jepp. Det är därför jag har turbo & R1a

Säljer sig själv norr om dalälven :D

//sågarallasominteärsomjag


Visst är det skumt, ju högre upp i landet man kommer så ska alla ha nya grejer, en CBR 600 -93 är osäljbar, en -99 cross är redo för tippen. Köper nya ATV för 100.000,- ist för en 1 år gammal för 70.000,- osv osv

Längre ned i landet ( Uunder Sthlm dvs ) förstärker de svingen på sin Z1000 -81 och kör vidare.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Chronic skrev:
Du skulle skickat den dit istället :rolleyes: ( hehe sorry )




Visst är det skumt, ju högre upp i landet man kommer så ska alla ha nya grejer, en CBR 600 -93 är osäljbar, en -99 cross är redo för tippen. Köper nya ATV för 100.000,- ist för en 1 år gammal för 70.000,- osv osv

Längre ned i landet ( Uunder Sthlm dvs ) förstärker de svingen på sin Z1000 -81 och kör vidare.

Jo visst Stockholmarna är ju kända för att ha gammla prylar :)
Tex värsta slalomutrustningen i åre och dessutom plogar nerför gröna pistena :rofl
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
skulle ALDRIG köpa en grej av någon som stavar så jävla illa....grymt avtändande...
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Nu har jag fått svar på mina frågor. Han skulle undersöka det hela lite mer och återkomma, men han trodde att det var Öhlins-dämpare fram. Från fabrik. På en Honda. Jojo. :nicka
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ska man orbajsa är det ju först och främst bra om det är rättstavat. Sen kan det vara ett plus att ordbajsa om saker som varken är sanning eller lögn, bara någon form av förvrängda begrepp. För att fylla ut. Om man nu tycker att det kan behövas.

Säljaren verkar inte ha en susning om vad han försöker sig på att sälja. Imponerande.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
norrlansguld skrev:
Jo visst Stockholmarna är ju kända för att ha gammla prylar :)
Tex värsta slalomutrustningen i åre och dessutom plogar nerför gröna pistena :rofl


Mm, och norrlänningarna gör dubbla backflips med Gustav Vasas gamla längåkningslagg eller?

Om nu huvudstadsborna har råd att ploga med dyra skidor är väl det ändå bättre än att ploga med gamla dynglagg :gnissla
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Chronic skrev:
Mm, och norrlänningarna gör dubbla backflips med Gustav Vasas gamla längåkningslagg eller?

Om nu huvudstadsborna har råd att ploga med dyra skidor är väl det ändå bättre än att ploga med gamla dynglagg :gnissla


Vi har inte tid med skidåkning då vi har fullt upp med att koka brännvin åt alla krogar på stureplan :D
 

Ogre

påställd
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Linköping
Hoj
r6-02
McB skrev:
men han trodde att det var Öhlins-dämpare fram. Från fabrik. På en Honda. Jojo. :nicka

Brukar det inte stå med stor text ÖHLINS på deras grejor :D
Kan inte vara så svårt att ta reda på.
 

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
I skogen
Hoj
Morsans Hornet -06
McB skrev:
Nu har jag fått svar på mina frågor. Han skulle undersöka det hela lite mer och återkomma, men han trodde att det var Öhlins-dämpare fram. Från fabrik. På en Honda. Jojo. :nicka
Detta är smått roande. Lova att skriva i tråden när han har återkommit. :lol
 

LowFlyer

#3570
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Västerås
Hoj
1098S '07, 749S '05, 750 SS.i.e '99
Litet OT, men Lotus Elise har väl aluskivor? Har för mig att de är världsensamma om detta och att de höll på som attan för att få till en legering som höll.
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Tycker klart de bästa med hela annonsen är denna delen: "Behöver bil. Kan tänkas bytas mot ex ferrari replika lr liknande. ev pengar emmelan."
:hihi

vem fan vill ha en ferrari replika??
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top