förstår inte riktigt vad det vita mellanrummet är där för precis till vänster om pollen, utan det hade allt säkert sett bättre ut.
det är nog för att du har adblock på
/andy
förstår inte riktigt vad det vita mellanrummet är där för precis till vänster om pollen, utan det hade allt säkert sett bättre ut.
Näe, troligen en designmiss i Firefox bara. Jag åtgärdar det snart.det är nog för att du har adblock på
/andy
Nu är detta fixat via automatik så länge ni har javascript "enabled" på sidan.nu när man sitter med laptopen blir det väldigt jobbigt att surfa på SH.
va kanonbra innan men nu måste man scrolla till höger om man vill läsa inlägg , mycket störande speciellt med äcklig mousepad XD.
va kanon så som det var tidigare nu ser hela SH ut som skit (på liten laptop)
och scrolla vänster höger och neråt för att läsa en tråd är faktiskt jobbigare än det låter.
Edit:
View attachment 297292
View attachment 297294
sen borde det väl göra så den byter rad automagiskt i inläggen när de hamnar utanför skärmen, funka ju perfect förra året ^.^
Inte pga bredden på de nya annonserna. Du läser från vänster, så för läsningens skull är det bättre så här.Skulle kännas vettigare att ha annonser på vänster sida, av någon konstig annledning
Nu är detta fixat via automatik så länge ni har javascript "enabled" på sidan.
Jaha! Då är det väl bara att ta sig ut i mellandagsrean och köpa en ny skärm.
ändra bara upplösningen så får du med allt på skärmen.
Klarar inte grafikkortet eller skärmen mer än 1024x768, då är det faktiskt dags att uppgradera.Mitt grafikkort vill inte samarbeta med min skärm när det gäller högre upplösning.
Du glömde ikonerna i vänsterjusteringen...
Det bestod av en 1/5 del innan Men ska se om jag kan bredda lite till för 1024 användare. Ett par pixar kanske.Nu består 1/4 av mina 10" på notebooken av reklam.
Inge bra tycker jag.
Och nu ser sidan helt skum ut i FF:Det bestod av en 1/5 del innan Men ska se om jag kan bredda lite till för 1024 användare. Ett par pixar kanske.
//EDIT: Så där nu har jag gjort en del ändringar för 1024x768 användare.
Näe, troligen en designmiss i Firefox bara. Jag åtgärdar det snart.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|