Annonzera.se

KawaChris

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Ort
sverige
Hoj
såld
Miss_Orchidee skrev:
Man kan väll lägga ut annonsen på fler sighter än 1, och dessutom är blocket ganska dålig, man kan söka på en sak och inte hitta den å sem kan man söka på nått helt annat och sedan hitta det man letade efter 1:a ggn.

Nja blocket funkar ju bra.. ska ni slå blocket så får ni nog lassa på med användarvänliga funktioner tror jag, tex bevakning med sms. Börja med att fixa så att man kan använda enter-knappen vid fritext sökning... :)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Warburton skrev:
Jag är inte trångsynt, möjligtvis klarsynt.

Och: Jag skulle aldrig någonsin annonZera om någonting annat än möjligtvis en moppe eller en 125:a. Vill jag sälja något så annonserar jag om det!
:7peta

shit....du va mig en surgubbe....men men, va det då............vissa andra har en possitiv inställning till saker och ting...........
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Warburton skrev:
Jag är inte ett dugg sur. Jag sitter här och ler, till och med.

det verkar inte så eftersom du inte ens är villig att testa den, verkar den serriöst så ur kass att du inte ens skulle överväga att testa den? :confused:
 

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Uppsala & Stockholm
Hoj
Ducati 900 SSie
Miss_Orchidee skrev:
det verkar inte så eftersom du inte ens är villig att testa den, verkar den serriöst så ur kass att du inte ens skulle överväga att testa den? :confused:
Nej, men bara för att den inte är "ur kass" (urkass heter det), så betyder det inte att det finns någon anledning att använda den.

Blocket fungerar utmärkt och där når jag tusentals GÅNGER fler människor än via en ny oetablerad annonssajt, så varför skulle jag byta? Det skulle jag inte ha något att vinna på.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Warburton skrev:
Nej, men bara för att den inte är "ur kass" (urkass heter det), så betyder det inte att det finns någon anledning att använda den.

Blocket fungerar utmärkt och där når jag tusentals GÅNGER fler människor än via en ny oetablerad annonssajt, så varför skulle jag byta? Det skulle jag inte ha något att vinna på.

du förlorar ju knappast nått på att lägga ut en annons där eftersom det inte kostar dig något, mer än kanske 1½ min...


det klart att man skall använda det som finns tillgängligt, du verkar vara ganska trångsynt enligt mig.....sen får du säga vad du vill men klaga inte på min stavning är du gullig, för jag har inte gjort dig något presonligen
 

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Uppsala & Stockholm
Hoj
Ducati 900 SSie
Miss_Orchidee skrev:
du förlorar ju knappast nått på att lägga ut en annons där eftersom det inte kostar dig något, mer än kanske 1½ min...


det klart att man skall använda det som finns tillgängligt, du verkar vara ganska trångsynt enligt mig.....sen får du säga vad du vill men klaga inte på min stavning är du gullig, för jag har inte gjort dig något presonligen

läs texten härunder, under rubriken snabbsvar...
 

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Uppsala & Stockholm
Hoj
Ducati 900 SSie
Miss_Orchidee skrev:
Herregud.....MORALKÄRRING...
Icke! Att värna om språket har för mig ingenting med moral att göra. Det gör jag för mitt eget höga nöjes skull och för att dra mitt strå till stacken i arbetet att försvåra för språkförbistrarna.
 

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Uppsala & Stockholm
Hoj
Ducati 900 SSie
Miss_Orchidee skrev:
Jag menade inte bara just det du skrev om språket, det var hela din stil som luktade unket.
Förstår fortfarande inte hur du får det till något som har med moral att göra - att jag inte tycker att ett _till_ annonsblock var en så vidare lysande idé?
 

Cliff Barnes

Sporthojsnörd
Gick med
3 Feb 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Moto Guzzi 1000SP
Warburton skrev:
Den fungerar jnu hur kasst som helst. Söker man på MC och märke: Ducati så får man upp en jävla massa moppar utan någon som helst referens till Ducati i annonsen.


inte min jävla sida, men att slippa hojar med ettan som
känns som en 4á är väl inget minus :arsele
 

Therudeboy

Guest
Warburton skrev:
Förstår fortfarande inte hur du får det till något som har med moral att göra - att jag inte tycker att ett _till_ annonsblock var en så vidare lysande idé?





Håller med, finns faktiskt för många! Min far som är egenföretagare för flera telefonsamtal om dagen just från nya annonsportaler. Ger absolut inget respons alls, det är blocket som är bäst oavsett pris.
 

Cliff Barnes

Sporthojsnörd
Gick med
3 Feb 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Moto Guzzi 1000SP
Warburton skrev:
Så du skulle hellre välja en Kymco (som jag fick upp när jag sökte)? :dummer


nä kanske inte riktigtkanske , såg bara att dom kommer att storsatsa på den där sidan 4án expressen mm, fast det räcker bra med blocket
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top