Anonyma SMS

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
VARFÖR? skickar man anonyma SMS från en internetsida som det bara står "saknar dig..." i? :fatta! :3freak

Jevligt intressant information för övrigt! :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag fick ett anonymt sms en gång från en brud som ville träffa mig och efter 4 veckor träffades vi och hon var det fulaste jag sett i mitt liv..... och jag har varit på ZOO.

Nu ringer hon och håller på hela tiden, blir helt hysterisk om man inte svarar på ett sms och man blir kallad både det ena och det andra från nån som tror att vi är vänner :confused:

Hon lever nog i nån form av psykos eller fantasivärld för hon har en mognadhetsgrad likt en 6-åring :eek:

Och jag kan inte heller låta bli att psyka henne tills hon brister :D
Roligare än så blir det inte i glassbilen. :crash

750RR

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Råkat ut för PRECIS samma som Mavve gjort!!!Fast utan att ens ha sett hur hon och hennes odrägliga polare såg ut så bjöd jag med dom till en fest vi fixat :( ..Men efter några Shots och åter några shots skulle vi hämta dom från tågstation. Lite smålurig tar jag och 2 till ner oss till tågstation och det är MASSA fylle snack påvägen dit...

*Packade Jag* -Tss fan heller jag har fixat hit den här bruden då är det iaf min tur att försöka stöta lite :öl ..bla bla bla...*Micke mummlar nått*

sen vid tågstationen såg man dom och tänkte det här blir LÄTT!! :fakta ..ströppar fram lite och dom träder ut i ljuset och säger HEJ! :eek: Samtidigt känner man en klapp på axeln och Micke som säger -Ge dom, Tiger *fniss* och där står man mitt i ett skräcksenarium :rodnar för att sedan ens polare ska överge mig!!! :skrämd Hittar lyckligtvis på ett bortvirrat Fyllo till kompis Bumbi min räddare i mörkret! ...fast han hade hittat partydunken lite väl tidigt.. :crash Slutar med att vi kommer överens om att vi kan INTE ta med dom till festen och gör bland det MEST ruttnaste och OTIPPADE vi tog helt enkelt till att lägga benen på ryggen och SPRANG som för LIVET!!!!! :skrämd (..njea så fort kan det inte gått med 4juice paket och på fyllan :D )

Festen räddad och ett glatt samtal från mina nya vänner vilket man rädda med en Vit lögn :tummenupp

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
SimmPsi skrev:
Råkat ut för PRECIS samma som Mavve gjort!!!Fast utan att ens ha sett hur hon och hennes odrägliga polare såg ut så bjöd jag med dom till en fest vi fixat :( ..Men efter några Shots och åter några shots skulle vi hämta dom från tågstation. Lite smålurig tar jag och 2 till ner oss till tågstation och det är MASSA fylle snack påvägen dit...

*Packade Jag* -Tss fan heller jag har fixat hit den här bruden då är det iaf min tur att försöka stöta lite :öl ..bla bla bla...*Micke mummlar nått*

sen vid tågstationen såg man dom och tänkte det här blir LÄTT!! :fakta ..ströppar fram lite och dom träder ut i ljuset och säger HEJ! :eek: Samtidigt känner man en klapp på axeln och Micke som säger -Ge dom, Tiger *fniss* och där står man mitt i ett skräcksenarium :rodnar för att sedan ens polare ska överge mig!!! :skrämd Hittar lyckligtvis på ett bortvirrat Fyllo till kompis Bumbi min räddare i mörkret! ...fast han hade hittat partydunken lite väl tidigt.. :crash Slutar med att vi kommer överens om att vi kan INTE ta med dom till festen och gör bland det MEST ruttnaste och OTIPPADE vi tog helt enkelt till att lägga benen på ryggen och SPRANG som för LIVET!!!!! :skrämd (..njea så fort kan det inte gått med 4juice paket och på fyllan :D )

Festen räddad och ett glatt samtal från mina nya vänner vilket man rädda med en Vit lögn :tummenupp

Moahahaa.. undra vafan brudarna tänkte... Hihihiii
Snacka om att bättra på deras självförtroende!! :tummenupp

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
hehehe...

Och i vilken kategori hamnar man i om man inte får anonyma sms utan skickar det till dumma brudar?? :D

Skämt och sido, det är fan skitkul att få läsa sådana här tokigheter.... fortsätt skriv..... :crash

En sjukgrej jag varit med om är att jag satt på krogen och flörtade lite med en tjej på andra sidan rummet.... In kommer hennes kille och ser att vi flörtar, frågar vad fan jag håller på med och vill börja bråka. Tjejen kommer fram och säger att vi är gamla klasskamrater och känner varandra bra.... :D
Samtidigt som hon förklarar tafsar hon mig på röven..... :confused:
Huh?? snacka om tokig.... :fakta

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
eus skrev:
Moahahaa.. undra vafan brudarna tänkte... Hihihiii
Snacka om att bättra på deras självförtroende!! :tummenupp

En liten berättelse om en polare som antagligen satte frågetecken i huvudet på en tjej ( det är inte jag fast det vet jag att ni kommer tro). Han låg i lumpen i Karlskrona och hade fixat en tjej från nån sjuksköterske skola och på morgonen efter en het natt så hoppade tjejen in i duschen och killen skulle lägga av en brakare som han legat och hållt på , pruuuuuuuuuuuuuuuutttt ohhfaaan , det kom visst lite fast materia, lakanet förgylldes av en liten plupp och killan fick panik , tjejen var på G ut från duschen och killen rafsade ihop sina kläder och sängkläderna och stack som en avlöning ut från fönstret........undrar vad tjejen tänkte om tokfan som inte säger hejdå och dessutom snor sängkläderna :crash

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Ken Keniff skrev:
En liten berättelse om en polare som antagligen satte frågetecken i huvudet på en tjej ( det är inte jag fast det vet jag att ni kommer tro). Han låg i lumpen i Karlskrona och hade fixat en tjej från nån sjuksköterske skola och på morgonen efter en het natt så hoppade tjejen in i duschen och killen skulle lägga av en brakare som han legat och hållt på , pruuuuuuuuuuuuuuuutttt ohhfaaan , det kom visst lite fast materia, lakanet förgylldes av en liten plupp och killan fick panik , tjejen var på G ut från duschen och killen rafsade ihop sina kläder och sängkläderna och stack som en avlöning ut från fönstret........undrar vad tjejen tänkte om tokfan som inte säger hejdå och dessutom snor sängkläderna :crash

Aahahahaha:rofl Grymt gjort av din polare!! :tummenupp

Hunter

??
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
ZX10R
maverick_750rr skrev:
Jag fick ett anonymt sms en gång från en brud som ville träffa mig och efter 4 veckor träffades vi och hon var det fulaste jag sett i mitt liv..... och jag har varit på ZOO.

Nu ringer hon och håller på hela tiden, blir helt hysterisk om man inte svarar på ett sms och man blir kallad både det ena och det andra från nån som tror att vi är vänner :confused:

Hon lever nog i nån form av psykos eller fantasivärld för hon har en mognadhetsgrad likt en 6-åring :eek:

Och jag kan inte heller låta bli att psyka henne tills hon brister :D
Roligare än så blir det inte i glassbilen. :crash

750RR

Vadå är du snygg eller??

Miss Ullis

Che Spettacolo
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
ingen....
SimmPsi skrev:

Hon slapp höra sanningen iallafall...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...