Another one.....

Riddler

2 Fast 2 B Furious
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
Suzuki VZ800
Ännu en nykomling här. Jag heter Magnus och är 29 år gammal, ursprungligen från Stockholm men jobbar nu i Örnsköldsvik. Har sedan barnsben haft ett enormt stort motorintresse och den första tvåhjulingen byggdes redan vid tolvårsåldern tillsammans med en kompis och hans farsa. Hightechbygge med tank från Puch Dakota och motor från Zündapp. :yoparty

Har inte tagit bågekortet än pga. vissa tidigare tragedier men håller nu på för fullt och tanken är att både körkort och båge skall inskaffas innan sommaren lider mot sitt slut.

Håller på en hel del med bilar och ombyggnationer och har för närvarande en Nissan 300 ZX som både blivit utsatt för motortuning och exteriör styling och jag är även ordförande i Nissan Z-club Sweden. Sedan till vardags kör jag en Skoda Octavia RS som har fått en lite lättare behandling i motorutrymmet och exteriört.

På dagarna jobbar jag som jurist, just nu på tingsrätt, men kommer att söka mig vidare och anta nya utmaningar.

På kvällarna så tränar jag antingen taekwondo, umgås med min flickvän eller skruvar på någon av bilarna. Är oxå frälst globetrotter, ett intresse som har fått lida lite då bilarna har slukat mycket pengar men vill någon diskutera resmål eller ge mig mer idéer på platser att besöka så pm:a. Är nog rätt trevlig och jordnära vid en första anblick men de som känner mig vet att jag kan komma på rätt galna idéer och att jag är impulsiv.

Aja, ska inte trötta ut er mer nu, ni får lära känna mig efterhand i stället då jag lär häcka här en del framöver, jag måste ju lura ut vilken hoj jag ska köpa och få massa bra tips.

Peace out!

/M

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Välkommen :) Skall bli kul att jämnföra hur många som kommer att svara på denna i Jämnförelse med ifall du hade varit kvinna :D

Fredrik GSX

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
1997 Suzuki TL1000S(såld)1983 Moto Martin GSXR1100W(såld)1979 Suzuki GS1000E(såld) 2005 Suzuki Bandit 1200 (kvar)

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Välkommen till ett beroende :tummenupp
Mycke jobb nu för jurister nu, pastorer som drömmer drömmar :hihi

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Välkommen.

Motorintresse är ett bra intresse :tummenup

En gixxer 1000 eller R1 är aldrig fel :) Lika så har du en helt okej bil. Önskar att min blivande man inte sålt sin 300

Riddler

2 Fast 2 B Furious
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
Suzuki VZ800
Förstod nästan det. Skriver lite kortfattat om den och jag får väl slänga upp lite bilder på den sedan för den står inne för lack och kommer att se rätt annorlunda ut jämfört med de bilder jag redan har.
Motormässigt är det inte gjort så mycket mer än chippning, uppställning av laddtryck, byte till öppet luftfilter samt sportavgassystem = 350+hk. Exteriör: modifierad front från Abflug, sidokjolar från TBO, vinge från Border Racing, modifierad ducted panel från Zeemax, JSPEC baklysen + mittpanel, vita blinkers, TSW 17" med Toyo Proxes. Interiör: inredningen specialsydd i ljusgrått konstskinn, vita Birbamätare samt aluminium "gaugedash".

Vsundelin skrev:
Tror de menar att de vill ha fakta om bilen.

Välkommen !

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Välkommen!

OT: var pluggade du juridik? Trivdes du? Funderar på att läsa det själv... :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept