Another rookie..

Diezeldoris

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2010
Hoj
Ingen än.. Men snart så!!
Jaha nu har ju även Tant Diezeldoris från dom jämtländska urskogarna sökt sig hit också..
Jävla gubblurv jag har som gjort att 2-hjulingsådern har vaknat i mig!
Planer på att ta hojkort har funnits länge, å kan säga så här att nu jävlar suger det i tarmen varje gång man hör en hoj vråla förbi.

Men man får väl se vad det lider. Rullar firman på som den ska så är Sverige i otrygga händer nästa sommar :tummenupp då blir det allt åka av!

Är man fundersam på vem fan jag e, då frågar man :yoparty

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Välkommen hit, blir nog inga som helst problem för dig att passa in här. Verkar ha rätt attityd och inställning så de blir nog som handen i hansken. :tummenupp

Får bara se till att klara kortet a.s.a.p och sen de viktigaste nått med 2-hjul och åka på.. :D

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Välkommen
Men det finns redan en tjej på forumet som har DiselDoris som nick. Så jag tycker du ska fundera på att byta till ett annat:tummenupp

Diezeldoris

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2010
Hoj
Man får tacka å bocka! Givetvis ska det bli hoj här! Måste ju fylla upp garaget med leksaker så man kan bli känd som Flåbusen i Björkvik.
Attityden har du helt rätt i Rav3n. Den är det sista som överger mig ;)
Älskar ju å skrämma slag på innevånarna här på 4 hjul så 2 kommer bli hur perfa som helst!

Byta namn får jag väl ev ta en funderare på, men jag e ju känd som diezeldoris i mina 18 wheeler kretsar så vi får se. Om inte nån fler har nån invändning så :)

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Ja tycker du skall fortsätta va kaxig o be DiselDoris no.1 att byta istället...

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Välkommen!
Byt för allt i världen inte nick bara för att några nollor här vill att du gör det. Är det någon moderator som ber dig, skit i dem. :hihi

Putsa gärna till språket dock. :arsele Många minderåriga och äldre som är väldigt omogna och påverkbara som hänger här. Särskilt alla skauningar i RR. :krama

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Hoj
Hayabusa 2010
Välkommen !

Bara du inte skaffar kromsläde... :D
Såna förare hänvisas till järnsäng.se :yoparty

Diezeldoris

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2010
Hoj
SKOJ! Putsa språket på mig kan bli svårt då ja e jämtlänning i grund och botten.. :p
Envis till tusen så det krävs en hel del bankande på mitt ammoniakhuvud innan det händer något..
Men jag tackar å bockar ä känner mig skitvälkommen här! Ska försöka va lite mer aktiv bara den här förbaskade internetleverantören vi har tar å sätter en dynamit i arslet på sina tekniker och skickar ut dom så vi slipper sitta med en vevgrammofon till uppkoppling :p

Till dess: SEE YAA!

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...