Nej, det kanske inte är så gott om plats men det är nog bara att gilla läget och fundera på vilken av dina sponsorer som inte får vara med nästa år![]()
5. Skylt på Hjälmen såklart!! En festlig tuppkam i någon glad färg av rotationsgjuten plast.
Sätt skyltar lite överallt på hojen så får ni plats med fler sponsorer.![]()
Så här ungefär. Kommer lägga ut bilder på den tänkta designen på min sajt nästa veckaVart på sidan sätter du dina nummer?
Inget jävla babyblått skit bara.Så här ungefär. Kommer lägga ut bilder på den tänkta designen på min sajt nästa vecka![]()
Inget jävla babyblått skit bara.![]()
![]()
Så här ungefär. Kommer lägga ut bilder på den tänkta designen på min sajt nästa vecka![]()
Det ser ju helt klart bra ut med siffra på sidan så länge man inte måste ha den stora röda blaffan under. Och det måste man ju ...
Kika på dessa bilder ivf... Nu vet de "invigda" vem dessa herrar är
Men för de som kommer och tittar för första gången är det kalasbra... Kanske kunde siffrorna på hjälmen varit lite tydligare om man fått önska...
Så här ungefär. Kommer lägga ut bilder på den tänkta designen på min sajt nästa vecka![]()
#63 i NEC är paxat![]()
Du kan vara lugn, nästa år blir det helt andra färgerInget jävla babyblått skit bara.![]()
![]()
Du kommer att slita ditt hår!Vad som helst bara det inte är rött, svart eller vitt...![]()
Du kommer att få se hur elegant jag löser det problemetDet ser ju helt klart bra ut med siffra på sidan så länge man inte måste ha den stora röda blaffan under. Och det måste man ju ...
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |