Hej Mikael
Trodde det var jag som delade ut startnummer???
Har man haft ett startnummer i flera år så försöker jag ge den personen chansen på det igen… Om det är Karreskog som hade 24 förra året hittar jag inte honom som startande på mer än kanske ett race och han kom från Rookie 600 säsongen tidigare? Så han kanske i bästa fall har kört något enstaka race med numret… Skulle jag ta den hänsynen skulle jag inte kunna ge någon ett enda startnummer i Rookie klasserna…
Jag har i Rookie klasserna 50-60 nya förare varje år som skall ha startnummer, jag har också ungefär lika många som slutar och sen ett gäng som byter klass… Jag skall också försöka hålla danskar, norrmän och finnar i SO med sina startnummer så att vi i möjligaste mån slipper kollisioner… och deras numrering sköter inte jag… Så skulle man gå efter detta så har jag 14 nummer kvar i Rookie 1000 och inga nummer i Rookie 600… Skulle tro att det blir ca 30-50 personer i Rookie som inte kommer få de fasta nummer de vill ha/har haft. Tyvärr går det inte att göra alla nöjda…
Hälsningar
Tony
KMF/SO
Från: Mikael Ahlin [mailto:Mikael@gothiaracing.se]
Skickat: den 12 december 2007 18:30
Till:
kga.motorforening@telia.com
Ämne: Byte av start nr
Blev en jävla massa gnäll för att jag inte hade kollat att 24 hade vart upptaget i rookie 1000
Kan du ändra det till 124 iställe om det går