Antichrist

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Hmmm....göteborska....jag är ju Östgöte i Stockholm...blir det göteborska. *förvirrad* :confused::rolleyes:

Haha, Heron det är fan taget. :)

Då hade jag rätt från början! Kungsängen...Älvängen, sak samma! Allt ovanför Skåneland är norrland :D Ännu bättre stockholmska och skånska går inte att kombinera, känns som vi behöver en tolk :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Då hade jag rätt från början! Kungsängen...Älvängen, sak samma! Allt ovanför Skåneland är norrland :D Ännu bättre stockholmska och skånska går inte att kombinera, känns som vi behöver en tolk :hihi

Haha, det är lugnt jag förstår danska...oups jag mena skånska. :rolleyes:
Jag pratar inte stockholmska...eeeew...jag pratar Pippska. :krama och jag tror vi kommer förstå varandra alldeles utmärkt. :tummenupp Säg till när vi ses på Heron, I will be there med två gimpmasker. :krama

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Om filmen blir kommersiellt gångbar eller inte får väl se, amerikanen är lite kaxig -de kommer ju inte ens att få se den oklippt :D

[YOUTUBE-ID]wxJvlNouaNA&NR[/YOUTUBE-ID]

en 4 får den av DN så den amerikanske gubben som sågar den är nog ute och cyklar :tummenupp

Han och Hon hos Satan. Lars von Trier går långt, minst sagt, när han sätter Västerlandets bekväma religiositet på prov. Han är vår tids modigaste regissör, anser Kerstin Gezelius som sugs in i ensamheten.

http://www.dn.se/kultur-noje/filmrecensioner/recension-antichrist-1.884840

953325512.gif

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Tror den är bra som själva fan. Mannen som gav oss riket regisserar en skräckfilm med Willem Dafoe? Nominerad för guldpalm och tjejen vann bästa kvinnliga i Cannes. Kan det här vara dåligt?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år