För att två fel gör inte ett rätt. Du må tycka att folk är själviska och korkade som inte ser dig eller som kör ut framför dig, men det faktum att du bara ser till ditt eget bästa och medvetet bländar andra (att du dessutom gör det på natten finner jag både upprörande och skrämmande, hur fan tänker du där!?) gör i mina ögon dig till minst lika mycket självisk och idiot
Är du nu så osynlig att ingen ser dig och du upplever att detta är ett problem, kräng då på dig en reflexväst och sätt reflextejp på hojen din. Bländar garanterat ingen, men gör att du syns. Istället för din sandlådementalitet: "Han var dum mot mig så nu ska jag vara dum tillbaka!"... Man måste ju inte lösa problem genom att själv göra dumma saker. Finns oftast saker man kan påverka och förbättra som inte medför att du förstör för andra. Helljus bländar, inte minst på natten. Att du då inte bländar av ens om folk blinkar på dig och därmed uppmärksammar dig på att de störs av ditt helljus, det är ju för fan så själviskt och korkat det kan bli
Du sabbar medvetet folks mörkerseende och tvingar folk att titta åt ett annat håll, bara för att du "vet bäst och gör som du vill" eller vad man ska kalla det. Är ju säkert ett trafiksäkert och bra beteende, att medvetet förstöra för andra för att det gagnar dig. Pucko
En del borde inte ha körkort...