Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
En kvinna kliver på en buss med sin bebis. Chauffören tittar på dem och säger: "Jävlar, det var den fulaste unge jag någonsin har sett".
Kvinna blir oerhört förolämpad, drämmer ner pengarna framför chauffören och går och sätter sig längst bak i bussen.
Mannen som sitter på sätet bredvid märker att någonting stör kvinnan och frågar henne vad det är för fel.
" Busschauffören förolämpade mig", fnyser hon.
"Det är ju inte klokt", svarar mannen förstående. "Folk med serviceyrken borde verkligen inte förolämpa människor på det sättet."
"Du har rätt", svarar kvinnan, peppad av mannens uppmuntran. "Jag tror att jag ska gå fram och ge honom en rejäl utskällning."
"Det låter som en bra idé", svarar mannen. "Jag vaktar apan under tiden."
Kvinna blir oerhört förolämpad, drämmer ner pengarna framför chauffören och går och sätter sig längst bak i bussen.
Mannen som sitter på sätet bredvid märker att någonting stör kvinnan och frågar henne vad det är för fel.
" Busschauffören förolämpade mig", fnyser hon.
"Det är ju inte klokt", svarar mannen förstående. "Folk med serviceyrken borde verkligen inte förolämpa människor på det sättet."
"Du har rätt", svarar kvinnan, peppad av mannens uppmuntran. "Jag tror att jag ska gå fram och ge honom en rejäl utskällning."
"Det låter som en bra idé", svarar mannen. "Jag vaktar apan under tiden."