APA 2 har en ärlig hoj, jo tjena

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Är bilderna på han eller på både han och hojen? Kanske kan "blurra" bort hans ansikte? Så kanske nån känner igen hojen ellen nått....

Kommer väl fortfarande inte ifrån det faktum att det är att hänga ut han? :va

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det finns ju andra sidor än SH att lägga bilderna på, det behöver ju inte ens länkas till bilderna från SH, folk som har nytta av att känna igen personen på bilden kan ju få tillgång till bilderna ändå!

BigDog

Medlem
Gick med
27 Dec 2004
Hoj
Ducati
Borde inte den här APAN ha tillräckligt med skulder i form av böter o dyl sen tidigare att "hans" hoj beslagtogs och betalade lite av skulderna?.... Sen verkar de ju jävligt konstigt att en känd hojtjuv får ha kvar en hoj som ramnummeret ser konstigt ut på utan reg-skylt utan att den kollas upp?? Fan snuten kollar ju upp fordon för mindre saker.....
polisenheten kanske blev kallad till fikarast och kunde därmed inte slutföra kontrollen på plats?
underbart att veta att detta är människor som vi medborgare tillika skattebetalare har på våra avlöningslistor...

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Fan snuten kollar ju upp fordon för mindre saker.....

Väldigt gärna trimmade mopeder. Fick bevis på det i torsdags då jag snurrade runt i ett industriområde och mötte snutten som satt på en MT5:a. Gubbfan hade en orange kruka på skallen modell 70-tal :D
Med sig hade han en kollega i en Saab.
När jag 10 min senare lämnade området mötte jag fler snuttar i en annan bil + släpvagn.
Så, sammanlagt krävdes det 2 bilar + 1 släpvagn och 4-5 snuttar att ta hand om 1 jävla moped!

Det var nog bara en extremt lugn dag... :rolleyes:

Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Väldigt gärna trimmade mopeder. Fick bevis på det i torsdags då jag mötte snutten i industriområdet sittandes på en MT5:a. Gubbfan hade en orange kruka på skallen modell 70-tal :D
Med sig hade han en kollega i en Saab.
När jag 10 min senare lämnade området mötte jag fler snuttar i en annan bil + släpvagn.
Så, sammanlagt krävdes det 2 bilar + 1 släpvagn och 4-5 snuttar att ta hand om 1 jävla moped!

Det var nog bara en extremt lugn dag... :rolleyes:

HAHAH först undrade jag vad du gjorde på en moppe, sen garvade jag åt att det gick att tyda som att snuten satt på moppen, vilket han gjorde kom jag senare på HAHAHA ggaaah.....

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
HAHAH först undrade jag vad du gjorde på en moppe, sen garvade jag åt att det gick att tyda som att snuten satt på moppen, vilket han gjorde kom jag senare på HAHAHA ggaaah.....

Trodde du först var bakom flötet eller bakis. Men nu då jag läst igenom det jag skrev är det bara att inse att allt är mitt fel. :huvet

SweeT

Lånar hellre ut flickvännen än hojjen !
Gick med
20 Feb 2009
Hoj
Yamaha yzf R6 -00
Jag förstår så långt att Apa2 är en snubbe som snor hojjar, men jag undrar vem är apa 1 varför kallas dom apa ??! =)

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Trodde du först var bakom flötet eller bakis. Men nu då jag läst igenom det jag skrev är det bara att inse att allt är mitt fel. :huvet

Rent gramatiskt var det illa, absolut. Men inte värre än att de passerar för de flesta, så börja inte karva upp handlederna...

Jag var ganska illa däran när jag läste dock.

SweeT

Lånar hellre ut flickvännen än hojjen !
Gick med
20 Feb 2009
Hoj
Yamaha yzf R6 -00

Men due !! =O vilket drama :sissy =O kunglig kille dock som har gett skurkarna ett helvette! värsta som kan hända är ju om pärlan som man jobbat hårt för blir snodd !

har hört att de finns Gps sändare man kan gömma i Hojjen, och så gå in på nätet och följa den vart den's nuvarande position är, funtar på att skaffa mig en sådan men dom är säkert svindyra :confused:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
På filmen är det ju Rossi som kör, det ser väl alla!

Dessutom med nyansade polisonger!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...