Apan summerar helgen i Mantorp

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Re: Re: Re: Re: Mantorp...

Chrille skrev:
Ja har du varit iväg och lekt "depåstöd" utan att komma ihåg det så är situationen allvarlig. :crash

Det blir ju ännu jobbigare om det är ett lila depåstöd man "lekt" :skrämd

Mr.Jim

Hellre DÖD än vanärad...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Re: Re: Re: Mantorp...

sepahewe skrev:
:rodnar
Jag skyller på en under lördagen vattenkyld skalle och alldeles för många nya namn på en gång :rolleyes: Dessutom har ju alla två namn :D Ett vanligt och ett forumnamn...

PS: Köra på regndäck för första gången var en spännande upplevelse. Deras fäste rockar :rock

Appappapp

Inte alla, Jag och Chrille har gått ut offentligt med våra "riktiga" namn, åtminståne nästan!

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Re: Re: Mantorp...

Chrille skrev:
Ja inte katten viker jag mig redan. Nästa gång har jag skruvat ihop grejerna bättre och laddat med streching och jävlaranamma! :crash

Du behöver inte vara orolig för jag är sååå snäll och flyttar på mig när du kommer farande :rolleyes:

Hälsn. #11

PS. Man vill ju inte käka gelehallon :brynad

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Info om vad som egentligen haende med Chrilles hoj under sista passet efterlyses. Själv tror jag det ligger till sa här:
Chrille laag minst 4 sekunder off pace för att na det maal han själv hade satt upp. Den enda bortförklaringen som hördes var vädret och att den gamla stela kroppen inte trivdes i kylan. När sen solen kom fram strax innan sista passet fanns inte mycket att gnälla om längre. För att slippa gelehallonen tog Chrille i sista stund till panikatgärden att parkera vid sidan av banan och i stället beskada oss andra som härjade runt. En snabb inspektion av killersuccan efteraat visade inte pa nagra som helst problem....

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Don Quixote skrev:
Info om vad som egentligen haende med Chrilles hoj under sista passet efterlyses. Själv tror jag det ligger till sa här:
Chrille laag minst 4 sekunder off pace för att na det maal han själv hade satt upp. Den enda bortförklaringen som hördes var vädret och att den gamla stela kroppen inte trivdes i kylan. När sen solen kom fram strax innan sista passet fanns inte mycket att gnälla om längre. För att slippa gelehallonen tog Chrille i sista stund till panikatgärden att parkera vid sidan av banan och i stället beskada oss andra som härjade runt. En snabb inspektion av killersuccan efteraat visade inte pa nagra som helst problem....

Nu är du ute i kylan. Det här är tacken?

Definitiv feldiagnos kommer imorgon kväll men efter att den värsta nojan gett sig så tror jag at jag helt enkelt kugga över på framdrevet men jag kör inte en meter efter ett sånt krasande.

Beskvikelsen över min egen prestation börjar också släppa och nästa gång tar vi nya tag.

Ola, hitta ni era nycklar till slut?
(man ska väl inet köra RR med nycklar i fickan :mattias

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Nu var du ute i kylan. Det här är tacken?

Definitiv feldiagnos kommer imorgon kväll men efter att den värsta nojan gett sig så tror jag at jag helt enkelt kugga över på framdrevet men jag kör inte en meter efter ett sånt krasande.

Beskvikelsen över min egen prestation börjar också släppa och nästa gång tar vi nya tag.

Det var inte den stela ryggen som krasade lite alltså? :D

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Chrille skrev:
Nu är du ute i kylan. Det här är tacken?

Ola, hitta ni era nycklar till slut?
(man ska väl inet köra RR med nycklar i fickan :mattias

Jo efter att ha letat på "nedslagsplatserna" utan resultat så tog vi hojen och åkte sakta längs hela rakan och, SE DÄR låg dom vid 100m skylten, en bit ute i gräset. Att nycklarna låg kvar i fickan på Karens FD.vindjacka får beteknas som en racing accident :D

/ O

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
#11 skrev:
Jo efter att ha letat på "nedslagsplatserna" utan resultat så tog vi hojen och åkte sakta längs hela rakan och, SE DÄR låg dom vid 100m skylten, en bit ute i gräset. Att nycklarna låg kvar i fickan på Karens FD.vindjacka får beteknas som en racing accident :D

/ O

Var du/Karen omkull?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Så jäkligt alltså? är hojen och karen hel till sm på sviestad?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Mr.Jim skrev:
Milt sagt!

Mr.J

Först blev jag förvånad över att jag höll mig på hjulen när jag fick släppa bromsen och styra rätt ut i gruset (MIN LACK!!! :skrämd ) för Karen spred ut hojen på ett sätt som effekti gjorde ett asfaltspår helt omöjligt.

Sen blev jag förvånad när hon reste sig! En sån smäll! Tur på tjejen och synd på hojen.

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
oFFkeFF skrev:
Så jäkligt alltså? är hojen och karen hel till sm på sviestad?
Karen är både hel och förbannat taggad, men det är värre med hojen men jag hoppas att den är körbar tills på fredag för då ska vi till Knutstorp o köra.

PS. Alla kåpor som skulle ha varit i reserv, är nu inte längre reservkåpor :D

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Chrille skrev:
Först blev jag förvånad över att jag höll mig på hjulen när jag fick släppa bromsen och styra rätt ut i gruset (MIN LACK!!! :skrämd ) för Karen spred ut hojen på ett sätt som effekti gjorde ett asfaltspår helt omöjligt.

Sen blev jag förvånad när hon reste sig! En sån smäll! Tur på tjejen och synd på hojen.

Nae FEL. FEL FEL...

Tur på hojen och synd om MIG :( (som får vara uppe till sent på nätterna o meka)

#11 :tummenupp

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
#11 skrev:
Karen är både hel och förbannat taggad, men det är värre med hojen men jag hoppas att den är körbar tills på fredag för då ska vi till Knutstorp o köra.

PS. Alla kåpor som skulle ha varit i reserv, är nu inte längre reservkåpor :D

Ahh, det är ju skönt det iaf.

Mr.Jim

Hellre DÖD än vanärad...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Chrille skrev:

Tror nog du oxå fick lite brommsspår i kallingarna! Jag kom efter dig, såg inte vurpan, såg dock dig köra in på banan igen och såg även när du körde någonstans mellan 7-9kmh hela långrakan efter det :)

Lider med #11 och jobbet han har framför sig i veckan :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Mr.Jim skrev:
Tror nog du oxå fick lite brommsspår i kallingarna! Jag kom efter dig, såg inte vurpan, såg dock dig köra in på banan igen och såg även när du körde någonstans mellan 7-9kmh hela långrakan efter det :)

appappapp :fatta! !! Ska man inte gå in i depå och kontrollera hojen efter avåkning(jag hade handen uppe innan ni andra såg rödflaggor)??? Reglementsenligt så det skriker om det! :crash

(Och min cuts satt allt fast men jag ska fixa nytt och bättre.)

Mr.Jim

Hellre DÖD än vanärad...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Chrille skrev:
appappapp :fatta! !! Ska man inte gå in i depå och kontrollera hojen efter avåkning(jag hade handen uppe innan ni andra såg rödflaggor)??? Reglementsenligt så det skriker om det! :crash

(Och min cuts satt allt fast men jag ska fixa nytt och bättre.)

:) Nåja.
Ang din cuts så sa jag det för att du skulle slippa köpa en ny innan du har hittat något vackert på backen i Torparn !

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Mr.Jim skrev:
:) Nåja.
Ang din cuts så sa jag det för att du skulle slippa köpa en ny innan du har hittat något vackert på backen i Torparn !

Är naturligtvis j-t tacksam att du sa till. Det kunde ju lika gärna varit en skruv som inte satt som den skulle. Kollar hellre för oftas än inte alls. :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning