Biker Bitch
This Bitch Bites!
- Gick med
- 15 Feb 2008
- Hoj
- Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
AKTA ER! 1:a April idag!
Jag fick mitt X att skita knäck när jag frågade när hans sist vart i vårt gemensamma garage för hojarna och han gladeligen svarade:-I går!
Också skrev han att min hoj stod säkert där och väntade på mig och jag svarade:- Jag vet!
Och då frågade han: -Varför frågar du då?
Jag: -Har du kollat under kapellet!
Han: -Du har väl inte varit ute med hojen själv väll och lagt den?
Jag: -.............
Han: -Skojar du med mig?
Jag: -Kolla din dashbord (för er som inte kör Mac, här finns bla. kalender)
Han: -Vad ska jag kolla där?
Jag: -1 April, APRIL APRIL DIN DUMMA SILL!
Eftersnack från honom: "Blev ju orolig!" "Den vart rätt taskig!" "Jag vart nästan på väg och sätta mig i bilen och köra bort!" "Och blev orolig att du skadat dig!" "Vart ett taskigt skämt, men jag gick på det!"
Vad har ni råkat ut för spratt idag eller på vilket sätt har ni jävlats eller tänker jävlas på?
Jag fick mitt X att skita knäck när jag frågade när hans sist vart i vårt gemensamma garage för hojarna och han gladeligen svarade:-I går!
Också skrev han att min hoj stod säkert där och väntade på mig och jag svarade:- Jag vet!
Och då frågade han: -Varför frågar du då?
Jag: -Har du kollat under kapellet!
Han: -Du har väl inte varit ute med hojen själv väll och lagt den?
Jag: -.............
Han: -Skojar du med mig?
Jag: -Kolla din dashbord (för er som inte kör Mac, här finns bla. kalender)
Han: -Vad ska jag kolla där?
Jag: -1 April, APRIL APRIL DIN DUMMA SILL!
Eftersnack från honom: "Blev ju orolig!" "Den vart rätt taskig!" "Jag vart nästan på väg och sätta mig i bilen och köra bort!" "Och blev orolig att du skadat dig!" "Vart ett taskigt skämt, men jag gick på det!"
Vad har ni råkat ut för spratt idag eller på vilket sätt har ni jävlats eller tänker jävlas på?
Last edited: