Spännande bygge, snabbt jobbat, ska följas! Bläddrat igenom tråden och undrat vad slutmålet kan vara... hoppas på nåt i still med skissen... =
hoppas att få till det något åt det hållet.
Lite mindre magkåpa och biffigare röv.
Nu bjuder jag på lite porr.
Ikväll slipper ni den gamla vhs-rullen ni snott ur farsans skokartong och ni slipper övertrassera kortet på PPV.
jag presenterar en trekant mellan Fröknarna Öhlin, Brembo oc OZ uppslängda på liggfåtöljen.
Mycke nöje !
Fin fint! Tror inte det blir bättre än en Öhlinare.
Men vänta bara tills nästa vecka Pucken lilla. Då ska du få smaka!
Ja, dina pinnar med radialok får 5 Puckar av 5 möjliga.
...men nog fasen duger det med konventionella Brembo:s också. Allt annat är ju bara posörpoäng.
Ej att förglömma den otroliga placeboeffekten !
Man blir ju så jävla mycker bättre åkare av dom värsta prylarna.
Definitivt!
Frågan är väl om jag kommer våga köra min hoj när den är klar. Ska definitivt prata med någon försäkringsnisse om en värdering (som alla custon HD byggen på Blocket) så att man får ut pengarna för vad den är nu, inte vad den var för drygt ett år sedan.
Ja, någon form av phet entusiastförsökring är ju på plats för att undvika att gråta blod vid eventuell marksyning.
Ja, bara gaffeln kostar ju som hojen gjorde.
Nåja, först på agendan står ju att få klart skrotet, efter det besiktning. Sen kan jag tänka på försäkringsbiten. Eller kanske man skulle göra det före? Besiktningsmannen kanske är en sån där mupp som han som krashade den där Ferrari F40:n?
Satt också handöverfräsen i OZ fälgen.
-05 fälg är bredare än -02 så det behövdes tas bort 2 mm på vardera sida för att klämma in Brembohejdarna.
Blandningen mellan Teaksågspån och aluminiumspån ser coolt ut på golvet !
Handöverfräsen låter lite väl seriöst.
Själv körde jag med vinkelslipen i mina 16,5 tums magnesium fälgar när jag ledsnade på firman jag lämnat in dem på för att få 1,5 mm avfräst per sida.
Dom fräste 1,5 mm på vänster sida på ena fälgen och 1,5 på höger sida på den andra fälgen!!!
Skulle kränga på däck och iväg och åka så då var det bara att köra på med vinkelslipen.
Blev bra men inget jag rekomenderar...
Det är skillnad på fulmeck och phumeck !
Såg du mitt mail ?
Sluta sura..börja jobba i stället...asg
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2