Aprilia dorsoduro

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Jag har kört den. Kändes väll okey. Inget jätte häftigt , inga monster bromsar.

Vill man ha en motard/fighter som faktiskt går att förflytta sig mer än 1 mil så är den nog kanon.

Åk och prova. Den har en bror som heter shiver som är identisk fast lite andra kåpor.

Ziephon

Biblioteksninjan
Gick med
11 May 2009
Hoj
-04, Aprilia RSV1000 R Factory
Kolla denna länk på min nya pimpade Dorso med GPR...vilket muller det blev ra:D

http://www.youtube.com/watch?v=1TEg9LAEBag

Najs!

Myyysigt! :tummenupp Vad gick GPR-systemet på? Ska själv fixa ny nummerplåtshållare + lite annat till min älskling när jag får råd! Det grävdes ett stort hål i plånboken efter att ha köpt hojen :gnissla men den har varit värd vart enda öre så här långt :)

Ziephon

Biblioteksninjan
Gick med
11 May 2009
Hoj
-04, Aprilia RSV1000 R Factory
Hur är dorsodoron att försäkra?

Bor i Jönköping innerstad och betalar ~4700:- för en halvförsäkring (offroad försäkringen) via Bilsport och MC = :tummenupp imo. Kollade även med Länsförsäkringar, men de kunde inte matcha det priset...tror dom skulle ha 12000:- för en halv :rolleyes:

carella

Demonizer
Gick med
21 Mar 2005
Hoj
Aprilia Dorsoduro-08 750
Myyysigt! :tummenupp Vad gick GPR-systemet på? Ska själv fixa ny nummerplåtshållare + lite annat till min älskling när jag får råd! Det grävdes ett stort hål i plånboken efter att ha köpt hojen :gnissla men den har varit värd vart enda öre så här långt :)

Aaa...shit. Sorry att jag inte svarat, är inte här inne så mycket...slangar ju hojen fortfarande, hehe.
Fick as bra pris på Aprilia-center som ny har lagt ner förstås. Tror jag gav 7000kr. Dom skule kostat runt 8500kr vet jag. Nu är det Power-bike i Arlanda stad som tagit över många av deras kunder. Synd för Denny där var en kanon trevlig kille som hade koll och man fick inga fantasi priser utan rimliga.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024