stoooffe
lem!deM
lasse kongo skrev:2309879vet någon hur tidtagar funktionen funkar ??
hade varigt kul
Står i instruktionsboken
lasse kongo skrev:2309879vet någon hur tidtagar funktionen funkar ??
hade varigt kul
stoooffe skrev:2310074Står i instruktionsboken
Bärgren skrev:2310043På en RS? På min så först trycker du fram själva timermodet. Sedan håller du knappen intryckt i 3 sek. och släpper den när det blir annorlunda tecken. Sedan trycker du ner den och den startar och när du trycker igen så stannar den. När du ska ha tillbaka den i vanligt läge så stänger du av tidtagningen, håller knappen intryckt i 3 sek. tills tecknena återgår till så som de var innan man började ta tid.
AndersJohansson skrev:2302474Kollat så den går upp till max?
Du kan ( som du kanske vet) justera hur långt upp den ska gå uppe vid soleoniden...
Om du tänker tillbaka, går den bättre eller sämre än innan den skar?
Om avgasporten inte går upp så kan du få värmeproblem med en nypning som följd =/ ( vilket du troligtvis också vet?)
lasse kongo skrev:2310539står bara på norska finska tyska.... finns det svensk??
tack tack
Saabmosare skrev:2311778Visste tyvärr inget av de där. Men ska ut och ratta lite och se om de kan öppna lite mer. FÖr den delen så la blinkersarna av på högersidan häromkvällen med.
stoooffe skrev:2311936Jag har en med engelsk text på datorn.
Fuzzman skrev:2312426länk eller kanske msn ?
Exakt samma sak hände för mig när jag pilla med avgasporten idagSaabmosare skrev:2311778FÖr den delen så la blinkersarna av på högersidan häromkvällen med.
AndersJohansson skrev:2312148Kolla lamporna, var glapp på höger bakblinkers om jag inte minns fel.
Saabmosare skrev:2314261Ok, men då borde dom ju blinka för fort, typ som när en lampa gått? Indikerar inte ens åt höger, men vi kan titta i alla fall.
NÄr man trycker på så drar den fint växel efter växel upp till ca 110km/h/4 växel någonstans. Sen så bara nyper de till och tar imot när den vill gasa, de känns tydligt att något tar emot, tänk er tanken att ni bromsar samtidigt som ni försöker köra, så blir de.
Anders, man kunde ställa på solinojden (blä stava.) Nu har jag inte kollat där än, är de solkart vart man skruvar eller har du ännu en till länk som visar några bilder?
Saabmosare skrev:2291324Beställde delar på bike port i hudik för snart en månad sen med, inte kommit några delar än, hur man än vrider och vänder på de så är nog starol alltid snabbast skulle jag tro.
Edit. Vad har ni för arbetstemp på era rs? Min vill kring 70-75. De är de vanliga?
Italian twin skrev:2332992Hej, en liten fråga. Har märkt på senare tid att hojen verkar bromsa lite ojämnt fram, för jag bränner mig som satan när jag ska sätta i skivlåset, och så känner jag på andra skivan och den är bara sval. Är det luftning som behövs eller vad kan man göra? Beläggen verkar jämnt slitna i båda oken, och jag har haft loss och hjul o ok och monterat enligt manualen för att rikta in det rätt.
Bärgren skrev:2333190Det är häftigt att flera vänder sig till 125cc-delens magiska motorkunskaper.
gustaf.josefsso skrev:2335236Tjena, jag har en -05 och undrar om det går att ändra så avgasporten öppnas tidigare än 8500rpm?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |