Höhö! Det var fan inte dåligt! Hojen bänkad och klar via forumet! 4hk minsann!
Det var väl så specifikt man öht kan begära!
Och nej, det blev inga delar över när vi plockade ihop den!
Nåväl, jag har kollat main jet och det sitter ett 136 i, vad är original månne?
Kan det vara 120? Jag tycker som sagt att den går väldans fett, men med lite lirkande kan man få den att varva mer än 5000 nu. Det är fortafarande så dock att den inte går på fullgas utan dör och jävlas. Har nu provat att plocka på trimljuddämparen och då gick den bättre, men eftersom grabben ska ha den att övningsköra på så är ju inget trim att tänka på. Avgasporten är urkopplad också, men den kanske man måste ha inkopplad.
Ös på med idéer, är det bestyckningen som är åt helsike?
/T
Om röret har en katalysator (03 och uppåt) så är det 132 orginal, men om du har en full power hoj så ska det vara 120-125.
Om du har avgasporten inkopplad så gör hojen ca 160, utan så gör den kanske 130.