>Hanning<
Mr Hanning
Tzr91 skrev:2071692Jag tycker den är väldigt pigg. Gör väl 0-100 på knappt 7s. Den är rätt pigg upp till 140, sen går det lite söligare. Du blir garanterat nöjd med orginaleffekten tror jag i alla fall.
word
Tzr91 skrev:2071692Jag tycker den är väldigt pigg. Gör väl 0-100 på knappt 7s. Den är rätt pigg upp till 140, sen går det lite söligare. Du blir garanterat nöjd med orginaleffekten tror jag i alla fall.
Kolla inte åldern ^^ Är kass på va delar heter på engelska/tyska... söker främst effektavgasrör och kanske några fina filter
haha ok det finns översättningsprogram på nätet, jag vet tyvärr inte vart o vilka men jag vet att d finns.. sök på forumet, det har skrivits om det förut..
Min aprilia gjorde 0-100 på 6,9 sekunder och toppade typ 160km/h
Miton toppar väll runt 175km/h och jag har inte hunnit kolla 0-100km/h än...
Har lite filmer när jag accelererar och så med aprilian (kamera på hjälmen), dom säger en hel del om draget om man inte haft möjlighet att köra aprilia...
Kan skicka om nån vill ha..
Lånar tråden lite.
Hur snabbt tror ni att min aprilia rs kommer att göra med 38mm förgasare, gianelli effektavgas och colfiber membran?
Ska köpa det denna veckan.
125km/h
Lånar tråden lite.
Hur snabbt tror ni att min aprilia rs kommer att göra med 38mm förgasare, gianelli effektavgas och colfiber membran?
Ska köpa det denna veckan.
Tillräckligt skulle tippa på en 175-185
Nej 160-170 en mito gör kanske 170-180 men den du ska köpa gör inte över 180 iafDen gör väl 170-180 ostrypt?
Nej 160-170 en mito gör kanske 170-180 men den du ska köpa gör inte över 180 iaf
Men jag vet inte Snabbhet är kanske det enda viktiga för dig
Oj vad du va rolig Mr. Funnyguy
Nej, snygghet ffs
Men vad jag har läst här på forumet så ska en aprilia rs göra 170-180 ostrypt.
Själv så har jag inte kört osrtypt än så länge pga att jag hade besikting nån vecka sen och har inte orkat ta bort strypningarna
Det kanske den kan med en annan drevning men har inte maxat min än men vad jag hört så ska den gör runt 160-170 +/- 5
Ok....tack för informationen! Btw vet du nåt annat trim som man kan sätta på? Vill helst inte byta cylinder.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|