Aprilia RS 125.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Lezo skrev:
2608945 Nått fint att glida på. Resultat hade blivit så sjukt mkt bättre om jag hade fått tag på sm fälgar vilket jag inte fick.

Så här såg den ut ialf...
tavlingsbidrage1.JPG


tavlingsbidrage4.JPG
det va ett av sakerna som drog ner betyget rätt mycket..
 

Lezo

HiPerJace Tuna!
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Rs 125, en Pr2 extreme tuned edit roxXx. Samt skuren 250&Novolette!
Mr EmCom skrev:
2609072 asså hade moppen haft ett par feta motard hjul så hade den varit mycket snyggare..

vad toppa den?

Topade circus 115-120!
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
FETA motard hjul hade ju sett asdumt ut på den lilla saken :rofl Det som jag tycker drog ned mest var lacken samt det gräsligt fula underliggande :gnissla :zpy Men annrs så var den helt okej. Hoppas RS:en blir bra :tummenupp
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
men om du har solt den så varför i helvete står det då att du har det? :va

"Hoj: MrX @ hyperrace!"
 

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Nora
Hoj
KTM Duke II
Mr EmCom skrev:
2609204 men om du har solt den så varför i helvete står det då att du har det? :va

"Hoj: MrX @ hyperrace!"

det är nått jävla moppeprat :)

Moppon var ju fin, fast jag tkr det är lite överdrivet att lägga ner 20k i trim och styling på en moppe :va men men :)
 

Lezo

HiPerJace Tuna!
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Rs 125, en Pr2 extreme tuned edit roxXx. Samt skuren 250&Novolette!
Mr EmCom skrev:
2609204 men om du har solt den så varför i helvete står det då att du har det? :va

"Hoj: MrX @ hyperrace!"



kanske för att jag sitter på sporthoj 1 gång i månaden och senaste jag var inne ägde jag den :)

Lundgren skrev:
2609189 FETA motard hjul hade ju sett asdumt ut på den lilla saken :rofl Det som jag tycker drog ned mest var lacken samt det gräsligt fula underliggande :gnissla :zpy Men annrs så var den helt okej. Hoppas RS:en blir bra :tummenupp



Den ärju precis lika stor som en gasgas125a och vägde 110kg så tror inte det sett så dumt ut ;)

Kanju posta en bild på hur den såg ut när jag köppte den

Leo_MRX.jpg


Så liiite bättre blev det ialf...
 
Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
O fy satan vad trött den måste vara att köra :rofl Vet inte vilken rieju jag tänkte på, för den är verkligen skit liten. Samt hade du köpt feta motardhjul hade den blivit ännu tyngre än vad den redan är. Den måste ju verkligen väga bly :gnissla
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
WHAT!? jag som är KÄND för att hata allt som har med moppe att göra tycker tillomed att dendär var PHET!:yoparty hur kan ni INTE tycka det? visst den hade vart ballare med blanksvarta kåpor och inte glitter, men whatta hell!

GRYM!

Och för att hålla världen i balans så vi inte börjar snurra åt fel håll: Moppefucko!
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
NiklasL skrev:
2609515 WHAT!? jag som är KÄND för att hata allt som har med moppe att göra tycker tillomed att dendär var PHET!:yoparty hur kan ni INTE tycka det? visst den hade vart ballare med blanksvarta kåpor och inte glitter, men whatta hell!

GRYM!

Och för att hålla världen i balans så vi inte börjar snurra åt fel håll: Moppefucko!

:hihi
 

Lezo

HiPerJace Tuna!
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Rs 125, en Pr2 extreme tuned edit roxXx. Samt skuren 250&Novolette!
Lundgren skrev:
2609509 O fy satan vad trött den måste vara att köra :rofl Vet inte vilken rieju jag tänkte på, för den är verkligen skit liten. Samt hade du köpt feta motardhjul hade den blivit ännu tyngre än vad den redan är. Den måste ju verkligen väga bly :gnissla




Bilden är tagen på ett sånt sätt att den ser liten ut, den är verkeligen stor irl, en av dom största cross/sm mopparna som finns..

NiklasL skrev:
2609515 WHAT!? jag som är KÄND för att hata allt som har med moppe att göra tycker tillomed att dendär var PHET!:yoparty hur kan ni INTE tycka det? visst den hade vart ballare med blanksvarta kåpor och inte glitter, men whatta hell!

GRYM!

Och för att hålla världen i balans så vi inte börjar snurra åt fel håll: Moppefucko!



:pannkyss
 
Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Lezo skrev:
2609567 Bilden är tagen på ett sånt sätt att den ser liten ut, den är verkeligen stor irl, en av dom största cross/sm mopparna som finns..





:pannkyss
har kört en MRX, *urpluggad* (för vissa spelar det stor roll), dom är skitsmå, rätt smidiga, gick bra att slanga med...

men asså byt till "har ingen än" eller nått sånt, för du ljuger ju om du skriver att du har en... :fatta!

edit: fuck no, en gas gas är mycket större :gnissla
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Mr EmCom skrev:
2609867 men asså byt till "har ingen än" eller nått sånt, för du ljuger ju om du skriver att du har en... :fatta!

han har väl en cykel, den kan han skriva något om istället:tomten
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
jag kan faktiskt vara beredd att hålla med att den väger 110kg. mopeddelarnas material väger sjukt mycket mer än en modern hojs. spec gg o ktm.. testat hålla en moppe sving och hållt i en crosshojs? det är sjukt stor skillnad..
 

Lezo

HiPerJace Tuna!
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Rs 125, en Pr2 extreme tuned edit roxXx. Samt skuren 250&Novolette!
kieL skrev:
2610123 jag kan faktiskt vara beredd att hålla med att den väger 110kg. mopeddelarnas material väger sjukt mycket mer än en modern hojs. spec gg o ktm.. testat hålla en moppe sving och hållt i en crosshojs? det är sjukt stor skillnad..




Så sant allt väger bly. ^^

Och en gasgas 125 är väl inge större en än gasgas moppe? är väl bara motorn som skiljer lr har jag fel där?
Mrx ärju också den högsta moppar av alla orginal.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top