Aprilia RS 125

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
sismo skrev:
Är ni sega eller? Läs först den fina texten i CAPS LOCK och sedan tittar ni på Wiggah'n som poserar på hojen. Hojen är garanterat stulen. Man kan köpa tyska papper....

bläää :kocko ta de lite lungt.... bra att du vet lixom

sismo skrev:
"Skumt", har ni påstått att det har varit. Jag drog det ytterligare ett steg och lade fram en hållbar hypotes istället för inkonkreta påpekanden såsom "Skumt".

den kan ju ha fel i fahrzugbrifet tror det heter så:D för ett tag sen så stod det på den annonsen att "vid interesse så köper jag hem ny cylinder/ kolv men måste veta köpare först!"

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
RS "Alex" skrev:
bläää :kocko ta de lite lungt.... bra att du vet lixom

Berätta nu hur din rs "går" när den fungerar jämfört med orginal? stor skillnad på acc och topp eller? Hur låter den mot orginal? Upp med film!! :4skrika

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Mr_Malossi skrev:
Berätta nu hur din rs "går" när den fungerar jämfört med orginal? stor skillnad på acc och topp eller? Hur låter den mot orginal? Upp med film!! :4skrika

hehe den går nog lite bättre och kan ligga mycket lägre ner i registret men ändå behålla vrid... jag har haft problem med den för allt ligger lite på gränsen känns det som men nu snart eller rättare sagt i veckan så får jag en helt ny koppling, om nicasilad och upborrad polini cylinder m.m. film kan jag ordna så fort jag får tag i en kamera och har en fungerade cykel..

körde med en ninja 900 eller 1000 vad dom nu är å då sa han den då att den drog rätt bra upp emot ca 180 men se pajade både hans och min sen... han fick elektonik fel och jag hade en bult i toppen som gav sig .. bärgning :huvet jag tror inte jag har problem med hastigheter runt 200 innan det här så när jag ligger på 6:an i någolunda branta backar så sviktar den inget varv utan är stark men problemet om jag vill åka fortare är att jag får special tillverka drev då för jag har 17/ 36 drev nu:(

ta dig till örebro och sporthojs träffen så kan du få se hur den går för jag hoppas få den att gå någolunda tills dess:) dock fick jag inte tid till bänkning innan de ... för det är för svårt att ställa in allt :3freak

kraften men det nya bil sport filtret va som natt å dag ... jävlar vilken skilnad:D hade ju för kort avstånd mellan filter och fuge förut också så även fast jag slog av gasen så fortsatte den gasa en bit.. vilket kunde bli lite läskigt :rofl

vet inte hur jag ska beskriva hur den går antingen bli man väll bara mobbad eller nått men den går bra kan jag säga... när den väl går :hihi

den låter som en moppe i början men när man får upp den i varv så skriker det gött:D goare än org:D

acc är ju bra men aa ja vet inte hur man ska förklara hur bra:D

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...