Aprilia Rs blinkers

gustaf.josefsso

Mollywood
Gick med
24 May 2006
Hoj
2008, KTM 690 SM
Tjena, jag har en Aprilia RS 125, min ena blinkers är sönder och jag köpte en ny lampa, men det verkar vara en special för piggarna som håller fast lampan sitter inte rakt över utan är flyttade lite åt sidan... Är det någon som vet vart man kan få tag i sådana lampor och gärna sådan lampa som är silvrig men blir oragne när en blinkar...

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
gustaf.josefsso skrev:
2186749 Tjena, jag har en Aprilia RS 125, min ena blinkers är sönder och jag köpte en ny lampa, men det verkar vara en special för piggarna som håller fast lampan sitter inte rakt över utan är flyttade lite åt sidan... Är det någon som vet vart man kan få tag i sådana lampor och gärna sådan lampa som är silvrig men blir oragne när en blinkar...

Nu kommer den elaka disel-maffian in: Det här är RR forumet vi har inga blinkers :4skrika

björn

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
gustaf.josefsso skrev:
2186749 Tjena, jag har en Aprilia RS 125, min ena blinkers är sönder och jag köpte en ny lampa, men det verkar vara en special för piggarna som håller fast lampan sitter inte rakt över utan är flyttade lite åt sidan... Är det någon som vet vart man kan få tag i sådana lampor och gärna sådan lampa som är silvrig men blir oragne när en blinkar...

Jag har 6st i jackfickan, dom finns hos alla som säljer silver motorcycles parts miniblinkersar, dvs alla som för Duells sortiment.
Jag har inte artickelnumret i huvudet men gå in på duells.se och kolla i onlinekatalogen

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha