RS_Matte skrev:De e ju en bit iväg
Har du bokat uppkörning eller??
Nää uppkörning får man jöö inte boka förs man klarat teorin å teorin blir den 10 juni
RS_Matte skrev:De e ju en bit iväg
Har du bokat uppkörning eller??
0nicke0 skrev:Nää uppkörning får man jöö inte boka förs man klarat teorin å teorin blir den 10 juni
NSR_Martin skrev:Så hinner du få uppkörningstid lagom tills i höst när snön börjar falla och det är dags att ställa in hojen för säsongen, med tanke på vilka väntetider det är nu hos vägverket
jag fick en sån! sista uppkörningsdatumet här och en kille lämnade återbud då blev man ju inte lite glad eller så...cRoC skrev:Hört talas om återbudstider..?
NSR_Martin skrev:Så hinner du få uppkörningstid lagom tills i höst när snön börjar falla och det är dags att ställa in hojen för säsongen, med tanke på vilka väntetider det är nu hos vägverket
RS_Matte skrev:Fick kolven till hojjen idag (aprilia rs 94) När ja beställde den kostade den 1100kr, men när ja fick den idag efter 6 veckors leveranstid så fick ja ett brev till där de stog: Beklagar prishöjnignen på kolven hoppas ni står ut! Dom hade gjort en prishöjning med 100% Så den kostade 2200kr *Arrrgggggghhhhh
Men snart så blire åka av iaf=)
//Gotland
NatoN skrev:Hahaha fan va schysst!! Bra marknadsföring asså
NatoN skrev:Nå, hur går det med bilderna RSmatte? Fixa fixa!
RED_LiME skrev:
RS_Matte skrev:Jag fick klart bågen idag var ute o provkörde nyss. O kan man tänka sig, Jag har fått tag på en kamera Så nu är de närmare än nånsin=)
Njutarn skrev:Då får man hoppas att det kommer några bilder snart då
Larco skrev:Jag väntar
Men vafan, det kan ju knappast vara lagligt, om du har beställt till ett pris så kan dom ju inte bara helt plötsligt höja det till det dubbla. Snacka med din konsumentvägledare i kommunen om det verkligen får gå till så.RS_Matte skrev:Fick kolven till hojjen idag (aprilia rs 94) När ja beställde den kostade den 1100kr, men när ja fick den idag efter 6 veckors leveranstid så fick ja ett brev till där de stog: Beklagar prishöjnignen på kolven hoppas ni står ut! Dom hade gjort en prishöjning med 100% Så den kostade 2200kr *Arrrgggggghhhhh
Men snart så blire åka av iaf=)
//Gotland
Out_Spinner skrev:Frågan är om det finns lika många hojar som det finns bilder?
RS Matte. Visa oss din fighter nu.
Out_Spinner skrev:RS Matte. Visa oss din fighter nu.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|