nomolas skrev:Bara du och jag Online!
ska vi spamma järnet?
jo lite sugen men jag måste börja jobba ...snart...funderar över att beställa nytt bakdäck
nomolas skrev:Bara du och jag Online!
ska vi spamma järnet?
RS "Alex" skrev:jo lite sugen men jag måste börja jobba ...snart...funderar över att beställa nytt bakdäck
nomolas skrev:jobbar jag också, men inte så mkt att göra just nu.
Nice, vad blire då? Jag köpte en ny flytväst igår
RS "Alex" skrev:vet vad du menar men man får ta allt med en nypa salt vad man hör försöka bilda sig en egen vinkel på allt, inte lyssna för mycket på vad andra säger
RS "Alex" skrev:Jonas säljer grejer är skyst men när det ringer en om dagen med ras och han nästan aldrig säljer cyl så blir man självklart trött för lixom hur många är det som har köpt han cyl för 10000 kr....
AndersJohansson skrev:Jo jag vet, men det där var vad han sa till mig. Hade trott dm skulle vara proffs ock inte ett gäng snobbar
Dom säljer piratcylindrar för 5000 kr ( kompletta ) mot inbyte av din gammal då...
RS "Alex" skrev:rena jävla rånet ju... du kan få behålla din cylinder så finns det att köpa trimm cylindrar för samma pris www motoaccess be
edit finns en firma i sth vad jag har hört av jonas förra året som tog 2500 få lämna in din så får du en ny nicasilad tillbaka direkt
AndersJohansson skrev:Jo jag vet, Björn Andersson var bra mycket trevligare och billigare 3200 komplett med inbyte. Men nu så blev detju bara en kolv...
Men å andra sidan, vad ger det att du har kvar din gammla cylinder?
AndersJohansson skrev:Starol racing =
Sarcastisca och allmänt snobbiga. Inte alls kul att prata med.
Särskillt Jonas som trodde sig vet allt och vara bäst.
Förstår om det är jobbigt med alla 125:a åkare som vill prata om sina Aprilor men han har ju trots allt valt jobbet...
Jag ringde när jag hade haft mitt ras.
-Är den ostrypt?
-Ja...
-Jaha då har den värmenypit för litet munstycke, typiskt folk som stryper ur och inte vet vad dom gör ( Jävla amatör jävel menade han nog)
-Ja men det sitter ett större munstycke än orginal i, 125. Han som hade den innan mekade 2-takt så han visste nog vad han gjorde. Stiftet är brunt så...
- Ja har du kollat det? vet du vad ett munstycke är? Det ska vara SVART!
- Du jag tror att jag handlar någon annanstans...*klick*
God_Of_Aprilia skrev:Själv tycker jag starol är en av dom bästa butikerna/verkstäderna att jobba med. Har inte alls fått erfara det du just beskrev och grabben i verkstaden vet vad han håller på med. Mycket hjälpsamma typer imo.
AndersJohansson skrev:Starol racing =
Sarcastisca och allmänt snobbiga. Inte alls kul att prata med.
Särskillt Jonas som trodde sig vet allt och vara bäst.
Förstår om det är jobbigt med alla 125:a åkare som vill prata om sina Aprilor men han har ju trots allt valt jobbet...
Jag ringde när jag hade haft mitt ras.
-Är den ostrypt?
-Ja...
-Jaha då har den värmenypit för litet munstycke, typiskt folk som stryper ur och inte vet vad dom gör ( Jävla amatör jävel menade han nog)
-Ja men det sitter ett större munstycke än orginal i, 125. Han som hade den innan mekade 2-takt så han visste nog vad han gjorde. Stiftet är brunt så...
- Ja har du kollat det? vet du vad ett munstycke är? Det ska vara SVART!
- Du jag tror att jag handlar någon annanstans...*klick*
RS "Alex" skrev:varför ska man ge bort den kan jag fråga i stället.... går ju att om-nicasila för 1500 kr om man vill det.. jag skulle då inte vilja ha nå jävla pirat å stå där utan org
AndersJohansson skrev:O´k, men har den skurit så måste du ju ofta svetsa också. Då drar det iväg.
Vars gör dom det för 1500kr då?
Padde skrev:Alla 2-takts hojar behöver mycket underhåll.
Den går isönder så ofta du inte har koll på något och byter det eller åtgärdar problemet i tide.
Du bör nog ha skruvat lite iaf för att kunna underhålla en 2-taktare rätt.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|