Aprilia rs (problem)

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
JojjeL skrev:
2369072 åååhhhhh... snälla ge mig popcorn och en läsk.

Du har inte tänkt på att han inte syftade på att lyfta tanken? Han kanske istället syftade på att om man plockar ur givaren rinner bensinen ut genom hålet. :näsblod :tummenupp

Är det mig du tillrättavisar? Här är en beskrivning hur man lyfter på tanken utan att tömma den på bensin.

tankjvel.jpg

jimbo_90

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
Aprilia rs-98
men var sitter givaren under tanken eller?? hur fixar man det då när man tagit bort tanken ?? jag e lite nybörjare

JojjeL

Söt som socker.
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
Aprilia <R>äser<S>kit
Haha älskar dig också Rift. Eskilstunare du vet.. huh ;)

Bärgren hänger du inte med på vad jag menar? :) Jag vet hur man tar av tanken, plockade nämligen av tanken och allt därunder i förgår. Och nej, man behöver inte tömma den på bensin.. det har ingen sagt..

Men att ta ut givaren från tanken gör väl att bensinen rinner ut genom hålet där givaren satt? :)

Last edited:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
JojjeL skrev:
2370718 Haha älskar dig också Rift. Eskilstunare du vet.. huh ;)

Bärgren hänger du inte med på vad jag menar? :) Jag vet hur man tar av tanken, plockade nämligen av tanken och allt därunder i förgår. Och nej, man behöver inte tömma den på bensin.. det har ingen sagt..

Men att ta ut givaren från tanken gör väl att bensinen rinner ut genom hålet där givaren satt? :)

Hans skulle väll bara kontrollera om givaren satt rätt?

lorkan skrev:
2371928 Bärgren is the shit!

Haha du är fan ball. :rofl

:jäs .

Last edited:

Rift

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
Klr 600 motard
JojjeL skrev:
2370718 Haha älskar dig också Rift. Eskilstunare du vet.. huh ;)

ooo Eskilstuna is dö shit

jag stödjer jojjel för alla åsikter i denna tråd och låter honom föra även mitt ord så jag slipper skriva mer, iaf här :tungan

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Rift skrev:
2368835 det är nu man ska komma in med en :corn för dem som inte vet

pga att denna diskution kommer urarta i en lång och tråkig diskution mellan dessa två personer, som inte kommer hjälpa trådskparen ett skit,

Det är inte så jobbigt att lyfta på tanken som det låter ;) det jobbiga är nog att tömma den på bensin
Lättaste och snabbaste sättet att tömma den på e stäng soppa kranen skruva loss tanken ta bort tanklocket vänd tanken uppoch ner tömd på någon minut, sen byter man (vad det nu va) vad e det för jobbigt med det? Och om man fortfarande tycker att det e jobbigt eller tråkigt kan man alltid ut och göra tills man får soppatorsk^^

Last edited:
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska