Aprilia RS Wheelies!

Solid snake

Guest
H4 skrev:
Går ju inget bra :lol

Kan ju bero på att han fegar o släpper gasen. :7peta

Förresten så ser det bra ut några gånger, han ska bara ha i tvåan så kan han köra längre.

Vill se dig köra bättre. :tummenupp :rolleyes:

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Solid snake skrev:
Kan ju bero på att han fegar o släpper gasen. :7peta

Förresten så ser det bra ut några gånger, han ska bara ha i tvåan så kan han köra längre.

Vill se dig köra bättre. :tummenupp :rolleyes:

Jovisst, han måste BARA växla :)

Ser riktigt svårt, han får ju ingen höjd på wheelisarna, man ska hamna på balanspunkten för att sedan växla och fortsätta utan att framhjulet landar..

Men men, kommer verkligen inte att vara bättre om jag hade testat :rofl Vettefan om jag hade fått upp den någon cm ens, men vi får se. Verkar vara riktigt svårt med sporthoj 125. Har för mig att DJM kan köra på tvåan också, han kan väl recorda?

EDIT: Snake, vafan har du skrivit för blaja med mitt inlägg i din gb :fatta! Det är nästan sant, men inte allting :rofl

Last edited:

Solid snake

Guest
H4 skrev:
Jovisst, han måste BARA växla :)

Ser riktigt svårt, han får ju ingen höjd på wheelisarna, man ska hamna på balanspunkten för att sedan växla och fortsätta utan att framhjulet landar..

Men men, kommer verkligen inte att vara bättre om jag hade testat :rofl Vettefan om jag hade fått upp den någon cm ens, men vi får se. Verkar vara riktigt svårt med sporthoj 125. Har för mig att DJM kan köra på tvåan också, han kan väl recorda?

EDIT: Snake, vafan har du skrivit för blaja med mitt inlägg i din gb :fatta! Det är nästan sant, men inte allting :rofl

Växla e fan svårt :gnissla men han får den på balansen nånna gånger, så släpper han bara gasen. :confused:

Jag kan bara växla på bakan med crossen, tzr e skitsvår o få upp på bakan i 1an, om man inte gör allt precis rätt exakt tajmat.

Ää, allt e ju sant, du som har skrivit det. ;)

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Solid snake skrev:
Växla e fan svårt :gnissla men han får den på balansen nånna gånger, så släpper han bara gasen. :confused:

Jag kan bara växla på bakan med crossen, tzr e skitsvår o få upp på bakan i 1an, om man inte gör allt precis rätt exakt tajmat.

Ää, allt e ju sant, du som har skrivit det. ;)

Vettefan, men själv tycker jag att det är duktigt att han får upp den på bakan så där enkel utan att koppla. Men han rycker, det ser man.

EDIT: Han kopplar också på några utav filmerna tror jag.

Last edited:

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
va ja vet så finns en stunt tråd. kanske skulle passa bra att lägga sånt här materia där :va

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Ser ungefär ut som när itacha75 försöker wheela , förutom att itakka blir mycke räddare.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
marcus_136 skrev:
Ser ungefär ut som när itacha75 försöker wheela , förutom att itakka blir mycke räddare.

Neeej! :fatta!

Jag blir inte rädd, du blir rädd! :7peta Jag satsar iaf när jag försöker göra något... som vid rödljusrejs, bultenrejs, wheelierejs ( :näsblod :rolleyes: )

Padde >> Så jävla ontopic det kan bli! :4skrika :4skrika

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...