Aprilia rs

Robert_blom

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
Suzuki RM250 -00 å Pocketbike 110cc
jag skall köpa en aprilia rs nu till våren! =) vad är fördelarna med dom? och nackdelarna?.. Finns det mycket trim till dom? tex effekt?

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
Jo det finns en del trimm till dom. Effekten duger gott och väl, får varje mopedist att skita i brallan :) Men jag tror knappast att du behöver trimma den då effekten duger gott och väl orginal till en början :7peta

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Finns inga fördelar, det är den sämsta 125:an jag kört! PUNGT slut.

Tegenfeldt

Medlem
Gick med
28 Aug 2004
Hoj
Snart Fz6-n
Fördelarna är väll att det är en prestandamässigt bra 125:a om man ser till antalet hp och
att det finns reservdelar och trim till ett hyfsat pris + många återförsäljare.
MIN personliga åsikt om Aprillian's svaghet är designen,
jag vet inte varför jag inte gillar den (det är väll för att jag kör NSR.. :D) men smaken är ju som :arsele.

Om du bestämmer dig för att köpa en RS så gratulerar jag dig till ett bra val av 125:a och hoppas att den för många roliga mil med sig.

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
Tegenfeldt skrev:
Fördelarna är väll att det är en prestandamässigt bra 125:a om man ser till antalet hp och
jag vet inte varför jag inte gillar den (det är väll för att jag kör NSR.. :D) men smaken är ju som :arsele.

Om du bestämmer dig för att köpa en RS så gratulerar jag dig till ett bra val av 125:a och hoppas att den för många roliga mil med sig.

Reservdels sidan är åt *censurerat* :D Tog 3 månader för min del att få tag på några jädrans kåpor.. hur attans lyckas dom? :huvet Visst, det var inte säsong men fortare ska gå även om grejerna kommer ända från italien :7peta

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Tegenfeldt skrev:

hmm, finns reservdelar? finns inga reservdelar. Tog 2mån att få några kåpor och lite sånt från italien. Ja man tackar.

Tegenfeldt

Medlem
Gick med
28 Aug 2004
Hoj
Snart Fz6-n
DJM skrev:
hmm, finns reservdelar? finns inga reservdelar. Tog 2mån att få några kåpor och lite sånt från italien. Ja man tackar.

okej, jag kanske har missuppfattat det då, men det finns iaf. två återförsäljare här i sundsvall så det går ju att få tag på, men det kan väll ta lite tid då beroende vad som man ska beställa..

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
Tegenfeldt skrev:
okej, jag kanske har missuppfattat det då, men det finns iaf. två återförsäljare här i sundsvall så det går ju att få tag på, men det kan väll ta lite tid då beroende vad som man ska beställa..

Återförsäljare finns det gott om, men grejerna finns inte i sverige oftast och sen blir det massa strul bla bla.. Jäklans jobbigt :gnissla

aprilia killen!

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
VN800, XS650
Hallå,, äger en Aprilia rs.. men behöver byta kolv,,(ente bytt på 2000 mil:( så de hade varit hjärtligt snällt om nån hade kunnat,, kanske en hemsida till aprilia!? Tack på förhand.

SinkZ

Brist på KK
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Italian lightweight
aprilia killen! skrev:
Hallå,, äger en Aprilia rs.. men behöver byta kolv,,(ente bytt på 2000 mil:( så de hade varit hjärtligt snällt om nån hade kunnat,, kanske en hemsida till aprilia!? Tack på förhand.
:felämne

aprilia killen!

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
VN800, XS650
jo kanske men snälla va lite skyst (stavning) så kan man ju ente hålla på de,,, så nkan ente nån säga var man kan beställa aprilia reservdelar från???

Tompaa_

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -02
Mr_Malossi skrev:
Reservdels sidan är åt *censurerat* :D Tog 3 månader för min del att få tag på några jädrans kåpor.. hur attans lyckas dom? :huvet Visst, det var inte säsong men fortare ska gå även om grejerna kommer ända från italien :7peta

det beror kanske lite på var ifrån man beställer dom?
Eller jag har ingen aning:p

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...