Köpte min hojj av en handlare i fellingsbro, varför avråder du???Petter89 skrev:Törs jag fråga vart du köper den bor handlaren i fellingsbro?
Om han gör så avråder jag dig...
Last edited:
Köpte min hojj av en handlare i fellingsbro, varför avråder du???Petter89 skrev:Törs jag fråga vart du köper den bor handlaren i fellingsbro?
Om han gör så avråder jag dig...
2hjul skrev:Hej
har en 98ans aprilia med ingen avgasport bara en fast port..
kan jag då bara köpa en rörlig port och sedna går den so men rs ska
har kablar fram till under tanken ialfall
MVH Tomas
Henke_NsR skrev:Glad för alla tips
/Henrik
DP skrev:DP says: När man har med Italienare att göra så är inget 100% säkert....
Mr Helmut skrev:annars finns min till salu
absolut helt nyrenoverad, med kolv cyl m.m inte inkörd än och har inte gått längre än 800mil totalt.
Ska sätta på nya miniblinkers bak och ladda batteriet sen blir det att lägga upp den på blocket.
Den ser ut som den du har på bild fast med bredare bakdäck "160" helt nytt neonljus, stålompunnen bromsslang , 3 olika altenativ för motorn så inte polisen kan ta dig om du kör ostrypt som tex (med endast en knapptryckning)
Massa mer men vid intresse pma för bilder eller mer info
Ingen annons bara tippsar!
kan se bild om du går in i min profil
å det stämmer...
Måste vara jävligt bra att du kommer med lite riktig (fakta) å aprilia åkarna
DP skrev:mrhelmut in da house:
Gör så gott jag kan....
Såg dig & din donna vid frukost på lördag, bodde på samma hotell som er i Gbg, skulle aldrig kunna gå runt med en tröja som det stog DP på ryggen på änn mindre en till GF som det stog B*tch på men vi är ju faktiskt alla olika! Såg dig även i Aprilia montern när du snabbt drog igenom mot dom Japanska cyklarna, även du kommer att växa upp en dag....
DP says: Lite kul att träffa så många i Aprilia montern under mässan....
fast_aprilia_rs skrev:Mr Helmut!
Kan du skriva hur man gör så att man kan ställa motorn i två lägen ?
Alltså på FP effekt och på 11kw. Kan man inte bara sätta en knapp till solinoidens sladd med en on/off knapp. Så i det ena läget så är avgasporten aktiv och i det andra inaktivt..
Förklara hur du har gjort så är du snäll
Mr Helmut skrev:annars finns min till salu
absolut helt nyrenoverad, med kolv cyl m.m inte inkörd än och har inte gått längre än 800mil totalt.
Ska sätta på nya miniblinkers bak och ladda batteriet sen blir det att lägga upp den på blocket.
Den ser ut som den du har på bild fast med bredare bakdäck "160" helt nytt neonljus, stålompunnen bromsslang , 3 olika altenativ för motorn så inte polisen kan ta dig om du kör ostrypt som tex (med endast en knapptryckning)
Massa mer men vid intresse pma för bilder eller mer info
Ingen annons bara tippsar!
kan se bild om du går in i min profil
å det stämmer...
DP skrev:mrhelmut in da house:
har jag fattat rätt om du är Håkan?
Noop Håkan är den lille (dryge) Göteborgaren och 10-faldiga Svenska Mästaren i Road Racing som står & skruvar i verkstan....
Jag är Jonas som mest åker "rattlåsracing", trimmade scooters, Strippade Italienare och kränger det mesta i butiken.....
Äger det hela gör Eva Hällström som mest åker 250 racer och basar över oss alla här (men kan hon öppna en vattenflaska med vantarna på??)....
Så undrar ni om racing & Aprilia så är det vi här på Starol Racing som kan....
DP says: Gissa om vi har kul på dagarna....
Ps. Som du fattade så var det ironi i det där med att "växa upp" men ta en sväng på en Mille R eller Factory så förstår du nog vad jag menar....
Henke_NsR skrev:Men den ska du väl ha mer för?
DP skrev:fastapriliars in da house:
en liten ritning om hur man kan skifta läger på avgasporten
Nu vill jag hissa en varningsflagga här!!!
#1. Personligen skulle jag INTE rekommendera eller göra det själv, koppla en strömbrytare på en CDI box som kostar 4.098.- det finns för många saker som kan gå fel och kosta pengar, säger inte att det absolut inte fungerar men varför chansa och med tanke på #2 så finns det ingen anledning....
mrhelmut in da house:
Så det är jonas själv som tittar in
Tittar in & tittar in, jag har efter att jag lämnade Potatoes MC under 03 hängt här istället, kanske inte som oftast här bland 125-orna utan på andra ställen men på sista tiden har vi fått många frågor om RS125 och många har påpekat att infon här kanske inte är så 100%-ig utan det mest är en massa folk som tror sig veta både det ena och andra och kan man få några att fatta vad som gäller så skapar det bara nöjdare Aprilia ägare och det vill vi verkligen....
DP says: Surfar många Forum om massor av kul prylar......
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|