Nån som vet om det är några uppdateringar från 08-10. Dorso 750 alltså..
Tjo!
Har ingen super bra koll men ABS är väl en av de största uppdateringarna. Annars är det nog ingen större skillnad så som på motor etc
Nån som vet om det är några uppdateringar från 08-10. Dorso 750 alltså..
Tjo!
Min har bara gått 800mil så det kan inte vara den.
Saknar inte mera pulver just nu då jag kom från en mycket mindre maskin men kan tänka mig att det blir så så småningom kanske...
Men då får man väl skifta upp till en 1200...
Funderar på om man ev skulle skruva på ett annat avgas för lite mulrigare ljud. Funderar på Akra eller Leo Vince. Tycker att Leo Vince carbon är grymt snygga på en svart hoj men undrar ifall det blir för mycket ljud då jag inte vill bli döv heller.
Får åka och kolla mappen då på Aprilia.
Arrow is da shit!! Det följer dB-killers. Jag har aldrig hört coolare sound. Å då har jag jobbat i mc-branschen.Det är inte din gamla heller...
Min har svarta fälgar och fjäder som precis som original.
Sitter en tidytail på den och det är det enda som jag kan se inte är original.
Låter de mycket med Arrows dämpare på ?
Lite sugen på ett annat blås men vill inte att det ska bli för högt ljud.
Är de någon som har lite tips om saker och kolla upp specifikt på en Dorsoduro utöver de vanliga punkterna, hur ser serviceintervallerna ut för hojen ?
Står i valtet och kvalet och handla nya hoj om en vecka och blivit lite intresserad av Dorsoduro, utöver de andra alternativen ja står och velar mellan.
Är de någon som har lite tips om saker och kolla upp specifikt på en Dorsoduro utöver de vanliga punkterna, hur ser serviceintervallerna ut för hojen ?
Står i valtet och kvalet och handla nya hoj om en vecka och blivit lite intresserad av Dorsoduro, utöver de andra alternativen ja står och velar mellan.
Ja de är lite de ja förstått på de flesta kommentarer man läst om, därav har man siktat lite bredare och inte snöat in sig för mycket på nått.
Men ja kommer få provköra den för att bilda mig en uppfattning, andra kandidater är Superduke R 990 eller en Tuono Factory 08-09, så de är viss prestandarad skillnad mellan dessa maskiner.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|