Aprilia SR70 banhoj

Cometome

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
06
Ursäkta ifall om jag är på fel forum. Men tror ni är lite mer rutinerade här än på moppenet.

Min Aprilia sr70 banhoj fick hänggas igår när jag starta den, och det höll på att gå riktigt illa. Har ingen dödare på den.

Ville bara fråga ifall om någon vet vart man kan få tag på kabelmatta till en aprilia SR -01. Hittar inte dödar kablarna har testat alla som kan tänkas.

Ni får hänvisa mig till ett annat forum om det skulle vara så att den här inte hör hemma här.

Mvh Robert

noob

Användare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
TL IOOO R - OO
Ja SR70 är ju en FRUKTAD banhoj. Får man hänggas på den då revvar den till 20k rpm o exploderar.. :)

.

Cometome

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
06
Ja SR70 är ju en FRUKTAD banhoj. Får man hänggas på den då revvar den till 20k rpm o exploderar.. :)

.

Ser även här att folk har svårt för att hålla sig OT. Om det är en fruktad banhoj eller inte det skiter jag i, alla andra och även du. Som du kanske inte visste så är det en automat och just den jag har ligger på 21,5hp, på 70cc.

Så sluta att göra min tråd så oseriös och kom inte med sånna idiotiska kommentarer tack.

Ontopic: Någon som vet? Någon hemsida som har sånt? Någon som kan ge mig yterliggare information bara så att jag kommer sneppet närmare, bara nått.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept