supermoppe
Men i min värld...
Verkar som att ni är eniga om att det är dom som gäller. Får väl bli såna när dom gamla är för utnötta.Barrett skrev:2479429Lätt bästa handtagsskydden jag haft ...och jag har testat ut dom VÄL!
Verkar som att ni är eniga om att det är dom som gäller. Får väl bli såna när dom gamla är för utnötta.Barrett skrev:2479429Lätt bästa handtagsskydden jag haft ...och jag har testat ut dom VÄL!
snuskaggen skrev:2479603
Hittade en manual på nätet och där står det att motorn kan ta allvarlig skada vid långa stopp vid trafikljus, motorvägskörning där man ligger på konstant varvtal en längre tid eller när man ligger precis bakom andra fordon.
Var hittade du den ??
Hur byter man kolvar på Apriliamotorn pga att cylindrarna är gjutna i blocket med lösa foder ??
Montera ner hela spisen ??
Jösse skrev:2483288Det får man nog göra.Men det måste man ju på Husaberg ocksåsnuskaggen skrev:2479603
Hur byter man kolvar på Apriliamotorn pga att cylindrarna är gjutna i blocket med lösa foder ??
RookieSM skrev:2479287Jag är säkert inte ensam om att upptäcka hur utsatt kylarna sitter..?
Så jag har letat upp dessa om någon mer är intresserad, €95 + €15 frakt.
Hittade samtidigt hasplåt från samma tillverkare, €138.
Du har pm.Andre_A skrev:2491213Var hittade du dom delarna?
Jag är klart intresserad.
Jösse skrev:2483288
Var hittade du den ??
Andre_A skrev:Lite dålig bild, det gula syns knappt. Men jag kommer få en bättre senare.
Tomasol skrev:2510859Vad är det där dit ritade strecket på effektkurvan ?
RookieSM skrev:2513433Nytt pappersfilter eller har du satt i skumfilter? Om du gjort det, vilken tillverkare, och behövdes det modifieras något? Testade du om själva luftfiltret gjorde skillnad så det inte bara var mappningen?
Andre_A skrev:2523182Jag satte i ett BMC filter i original luftburk. Samma filter som sitter i Factoryn.
Behövdes inga modifieringar alls. Men jag testade inte utan BMC filtret, så om det gjorde så stor skillnad vet jag inte. Jag inbillar mig det i alla fall.
Jag tror RSV Factory menades, fabrikshojarna har iaf TwinAir-klistermärken.Jösse skrev:2549239Fabrikshojarna i VM , kör dom med BMC ?
RookieSM skrev:2549269Jag tror RSV Factory menades, fabrikshojarna har iaf TwinAir-klistermärken.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|