Är kanske gämförbart men är motorn på apillian lika pigg som svx550 så är det en jäkligt kul maskin.Nya Tenere måste väl vara lite närmare än denna?
Är kanske gämförbart men är motorn på apillian lika pigg som svx550 så är det en jäkligt kul maskin.Nya Tenere måste väl vara lite närmare än denna?
Motorn kommer kanske vara jämförbar men hojen väger nästan dubbelt upp mot en sxv.Är kanske gämförbart men är motorn på apillian lika pigg som svx550 så är det en jäkligt kul maskin.
Mmm det är alltid den där vikten, det säger sambon också o det förtar det roliga ?Motorn kommer kanske vara jämförbar men hojen väger nästan dubbelt upp mot en sxv.
Dessutom är han en aprilia-influencer på bjudresa i italien, så vad han säger kan man strunta i.
Snubben är lite seg att lyssna på, men hojen verkar intressant tycker jag.
Snubben är lite seg att lyssna på, men hojen verkar intressant tycker jag.
Varifrån? Lokala Aprilia-dealern har inte fått fram pris än...Beställd, bedömd leverans, februari. En Martian Red, för att gå ihop med RS660in![]()
Kul!Beställd, bedömd leverans, februari. En Martian Red, för att gå ihop med RS660in![]()
Leverans i december till min handlare i Slovenien, två månader tidigare än beräknat!Varifrån? Lokala Aprilia-dealern har inte fått fram pris än...
Har du fått den än?Leverans i december till min handlare i Slovenien, två månader tidigare än beräknat!
De får in den i butik nästa vecka men jag kommer inte hämta förrän till efter årsskiftet.Har du fått den än?
Inte många dagar kvar att vinka på nu.
Jag är genuint nyfiken på modellen, så den står på shortlist för egen del.
Oj, det kommer lite väl nära 890 då alltså.130' ca, vilket gör att jag är on the fence till om den ska kikas närmare på eller inte.
@FettSnok Landade det på ca samma nere i Slovenien?
130' ca, vilket gör att jag är on the fence till om den ska kikas närmare på eller inte.
@FettSnok Landade det på ca samma nere i Slovenien?
![]() |
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
![]() |
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
![]() |
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
![]() |
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |