Lillennr1
Ny medlem
Nevermind, fick löst det.
Någon som vet var man kan få tag i del nr 14 på den här sprängskissen? Genom probike så får jag den inte förräns tidigast i i slutet av nästa vecka, hade gärna fått tag i den innan helgen...
http://www.wendelmotorraeder.de/mot..._100905_10090501_1009050110_100905011027.html
Idag var jag ute och gav italienskan en redig spanking! Var riktigt skoj.
Hade dock lite problem med nedväxlingar. endast i låga hastigheter fick jag för mig. Typ inför rödljus. Växlarna ville inte gå i. Kändes typ som om man trampade luft med spaken. Släppte ut kopplingen lite och gav lite drivning så funkade det sen. Någon som känner igen sig?
Annars så började jag vänja mig vid den annorlunda styrningen och vågade trycka på ganska bra i böjarna.
Blev ett par prov att bakhjula också. Och visst, den flög upp så lätt. Men sen ska man våga hålla också. WC på inställning 2 hade jag.
Blev ett par prov att bakhjula också. Och visst, den flög upp så lätt. Men sen ska man våga hålla också. WC på inställning 2 hade jag.
Igår körde jag på track, tc 6 och aw 2. Den skickade mig upp i luften på 2an mer än jag trodde aw skulle tillåta. Sem vet jag inte om det var jag eller hojen som skickade ner framhjulet igenAha, ja testa att stänga av. Med dessa temperaturer i asfalten blir din Traction lika mycket din AW
Vilka inställningar har du testat!
Både och.Vet inte heller om hojen plockar ner en eller om den håller framhjulet nån dm fån backen.
Kolla på den, känn på den. Ser den klar ut, inte skiktat sig, luktar illa eller känns vattnig bör den gå att använda. Dock är ju risken stor att den tagit upp en del fukt under åren vilket kommer brännas ut om du använder den så att hålla koll på oljemängden är nog ingen dum idé isf.Fråga:
Jg köpte en 20l ok/q8 SBK racing olja för ca 3 år sen. Det är väl en 7 liter kvar nu.
Den har stått i garaget med varierade temperatur.
Kan jag använda den oljan i min v4r eller är jag dum i huvvet som frågar överhuvudtaget?
Är det 15w-50 man ska ha?
Min fick 5w-40 vid 1000-milaservicen i december, det är även det som många rekommenderar på Apriliaforum...
Tack för rutan förresten Jåke, mycket lättare att köra (ännu mer)olagligt nu![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |