Jag gört. Alla kör 30e?
Som det ser ut kommer 4 (5) st köra upp ja
Jag gört. Alla kör 30e?
Sådär. Då är jag i kö iaf. Steg 2 snabb. Är väl 10 före så ser ju inte superljust ut men vi håller tummetårnaSom det ser ut kommer 4 (5) st köra upp ja
Såhär upplever jag det när jag testat:Hej alla,
Har läst denna utmärkta tråd, hittat nått som beskriver hur AWC (anti wheelie control) funkar men vore glad för mer input, skriv i tråden eller PM:a mig.
Jag vill veta hur dom 3 olika lägena fungerar i praktiken, är ingen bakhjulsfantom och har testat lite med att koppla upp den samt gaspådrag för att se hur den tillåter att gå upp på bakhjulet likväl som att förhindra/begränsa.
Lika så hur mkt TC:n inverkar eller vad den gör kontra bakhjulsåkning.
Som det är nu så tycker jag hojen håller sig i schack rätt bra (AWC=1 eller 2).
Händer inte så mycket men är förmodligen rätt moderat i gashandtaget fortfarande då hojen är ny och under inkörning.
PM:a mig så tar vi frågorna där.
Thanks!
Säg inte så! 2012or är dom snabbaste ;-)Tackar, skall begrunda det du skrev och omsätta i praktik.
PS - precis varit ute på en redig tur, fy satan vad belönande och rolig 1100:an är.
Sjukt rolig hoj - och jag har haft många.
Testade förresten precis en roll-on mot en 2012:a, slipon, och mappad (custom map i bänk) och jag drog den så in i helvete. Testade samtliga mappar, på 6an och 4:ans vxl. Samma visa.
Ja jag menar det! Ingen 1100 har iaf kört ifrån min -12a. Och min hemlighet bakom den framgången håller jag för mig själv!På han Linus, han ljuger!!!
)
Mest vid kallstart. Men även vid varm. Å det försvinner aldrig helt. Meken va inte säker på att det va sträckarna men han trodde det. Skramlet förvinner aldrig helt. Men som sagt. Jag har haft det i 1500 mil så det skall nog hålla ett tag till.
Skall du med till Kinnekulle den 30?
Inga ventiler behövdes justeras.
Ang ljud. Har du ett vinande ljud från lådan 3 å 4 ans växel? Dom låter mer än andra växlar på min.
Var sitter motornummret?Vilket motornummer har du? Ska se om jag kan få fram något.
Men, vissa låter mer än andra utan att det innebär nåt allvarligt.
Hittade detVilket motornummer har du? Ska se om jag kan få fram något.
Men, vissa låter mer än andra utan att det innebär nåt allvarligt.
Det ser fel ut. Tror det bara ska vara siffror. http://www.af1racing.com/store/ProdImages/st3/857201_d.jpgHittade det
M1 21-12 står det.
Hittade det
M1 21-12 står det.
"Skäms"Njäe
Det är inte det.
Det ska börja med V4T........
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|