Aprilia Tuono V4

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Efter att ha studerat reservdelskatalogen så ser man att spjället sitter framför själva ljuddämparen, det verkar dock vara en enhet med link pipen så det är lika illa ändå när det gäller att byta till ett annat slipon.
Tror jag väntar på hojen och ser vad som dyker upp i form av avgasmöjligheter och race ecu/gabro.

Har du lust att posta länk till reservdelskatalogen?
Sitter du på något annat smaskigt? :)

sportbilsentusi

Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Gick med
14 Oct 2015
Hoj
Honda CB1000RA, LeoVince, decat -09
Här är en bild på en 2017 års RR

2017-Aprilia-Tuono-V4-1100-RR-First-Look-Review-1.jpg
Riktigt underbart fint bygge :yoparty:yoparty

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Jag gillar den blå, men verkar va ensam om det...

Skickat från min iPhone med Tapatalk

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Något högre. Har öhlins bak och ställd i höjd med hur jag gillar att det ska styra in. Sen gör det sitt att skylthållaren är väck helt

Överhertiginnan

2Fast4You
Gick med
10 Mar 2015
Hoj
RSV4 RR 2018 1290 Superduke R 2014, Sporrebobber
Något högre. Har öhlins bak och ställd i höjd med hur jag gillar att det ska styra in. Sen gör det sitt att skylthållaren är väck helt

Har också funderat på att ta bort skylthållaren och ha blinkersen integrerade i bakljuset, men vet inte om blinkersen kommer att synas då min är sänkt 3 cm bak (163 cm är ibland ett problem :) ) och original fram. Förmodar att man måste tillbaks med hållaren och blinkers då man ska besiktiga. Hur mkt jobb är det egentligen med att byta tillbaks?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Har också funderat på att ta bort skylthållaren och ha blinkersen integrerade i bakljuset, men vet inte om blinkersen kommer att synas då min är sänkt 3 cm bak (163 cm är ibland ett problem :) ) och original fram. Förmodar att man måste tillbaks med hållaren och blinkers då man ska besiktiga. Hur mkt jobb är det egentligen med att byta tillbaks?

Det är inte så farlig om du bygger det smidigt med snabbkontakter. Kopplar ur blinkersfunktionen och kopplar in den i ordinarie. Min skylt sitter mot undertailen i hålen där hållaren brukar sitta. Syns bra bakifrån. Har även satt dit en skyltlykta och sist jag stoppades av herr konstapeln :näsblod:gnissla hade de ingen anmärkning.. Men det är väl mer tur än regel..

Jag hoppas min går igenom med bakljuset. Det är ju e-märkt :D Får fippla på en reflex bara. Men har ju ett år kvar innan första bes såatte...

Är knappt 170cm själv, man vänjer sig...

Allramified

Medlem
Gick med
25 Jul 2015
Hoj
SFV4S, D675
Jag gillar den blå, men verkar va ensam om det...

Nejdå, blå är snyggast hittills är min högst färgade åsikt! Tycker både färgen och RR-häcken är snyggare än Factoryns diton, men det vågar man väl knappt säga utan att bli tagen för :dummer i det här sällskapet :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati