Vilket bolag har ni er Tuono försäkrad på? Svedea ville inte ta i en med tång, även på en 50+are i Göteborg...
Vilket bolag har ni er Tuono försäkrad på? Svedea ville inte ta i en med tång, även på en 50+are i Göteborg...
Jag är en 50+ som bor i Tokholm. 9800:- ville Svedea ha för hel/hel.Vilket bolag har ni er Tuono försäkrad på? Svedea ville inte ta i en med tång, även på en 50+are i Göteborg...
+1,00Ring svedea igen... kanske dom tog fel och trodde det var en Rsv4?
Märkesförsäkringarna går väl bara att teckna om man köpt från en handlare.
Den 5:e maj håller jag tummarna att det blir gött väder i Anderstorp... då blir det premiären på bana. Har just nu supercorsa på men de kommer vara nästan slut efter Anderstorp... funderar på antingen M7RR eller s21 efter det.
Med risk för att göra dig besviken kan jag meddela att den 5:e maj redan varit, så den körningen har du nog missat.
Oljebyte vid cirka 300 mil på en Tuono 1100 (andra oljebytet), en del flis på oljepluggen. Har ni haft samma?
Det såg ut som smala och avlånga metallflisar, något att vara orolig över?
Har ingen bild tyvärr!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|