BGL
Medlem
Åk till Marcussen i Halmstad nästa gång eller Biscaya i alingsås ( dock samma pris men kunniga) Ring och fråga om offert.
Åk till Marcussen i Halmstad nästa gång eller Biscaya i alingsås ( dock samma pris men kunniga) Ring och fråga om offert.
Tjena! Köpbegäret var ju inte speciellt stort iaf när man ser den. Behåller min 2020 factory. Enda som tilltalar mig är LED i fronten istället.Jaha, vad tycker vi om nya tuonon? Dom verkar har valt att gå fram försiktigt med små förändringar, vilket kanske är klokt när man har en klassledande hoj? Färgen på den dom visat gick inte hem hos mig i alla fall, svart och rött är så tråkigt, och röd sadel???
Hoppas dom behåller finishen på ramen, så att den inte får samma billiga look som på 660 iaf.
Nej2017 factory, den med grått och grönt i. Perfektion ihop med tricolore bellypan
Det är ok, du får ha fel.
Tjena! Ang blinkers dem nya är det plug n play eller vad måste man göra för att få det fungera ?View attachment 458546View attachment 458548vinter fix, tog bort fotpinnar bak och ersatte med ett svart avgas fäste, mini skylt och svarta kellerman blinkers
Köpte hojen i dec av mc verkstan och dom monterade blinkers, vet inte om det behövs nå motstånd. Dom är E-godkända iaf. https://www.bearacer.se/blinkers/93-micro-rhombus-dark-frrl.htmlTjena! Ang blinkers dem nya är det plug n play eller vad måste man göra för att få det fungera ?
View attachment 458546View attachment 458548vinter fix, tog bort fotpinnar bak och ersatte med ett svart avgas fäste, mini skylt och svarta kellerman blinkers
Nice, Dom är riktigt schyssta? Släng upp bild på hur det blev sen. Skylten beställde jag från dekaltrimSnygg! Dock beställde jag hem MotoDynamic:s tail light med integrerad blinker i så bakdelen rensas lite extra.... ligger på hyllan i garaget och väntar på att bli monterat.... Vart beställde du miniskylten ifrån?
Fett snyggt med dem blinkers. Då vet du inte om dem bytte relä pga LED? Är helt ny inom MC så har tyvärr inte testat o byta blinkers. Förmodar att det dessutom inte är plug n play. Köpa blinkers kan jag ju alltid =) KAn ju alltid fråga Probike i gbg om dem kan hjälpa till.Köpte hojen i dec av mc verkstan och dom monterade blinkers, vet inte om det behövs nå motstånd. Dom är E-godkända iaf. https://www.bearacer.se/blinkers/93-micro-rhombus-dark-frrl.html
så det jag gjorde nu va att ändra skylten och rensa fotpinnar.
Vet inte, men kollade på kvittot och dom har inte tagit betalt för nå relä eller sådant. Dra ett mejl till mc verkstan å fråga om det är plug n play, dom är super å ha att göra med?Fett snyggt med dem blinkers. Då vet du inte om dem bytte relä pga LED? Är helt ny inom MC så har tyvärr inte testat o byta blinkers. Förmodar att det dessutom inte är plug n play. Köpa blinkers kan jag ju alltid =) KAn ju alltid fråga Probike i gbg om dem kan hjälpa till.
Köpte massa nytt godis till min så blir o bygga lite på den. Bland annat nya LED blinkersVet inte, men kollade på kvittot och dom har inte tagit betalt för nå relä eller sådant. Dra ett mejl till mc verkstan å fråga om det är plug n play, dom är super å ha att göra med?
Nu så, tog sin lilla stund innan jag fick tummen ur och monterade MotoDynamic tail light med integrerad blinker och deras tail tidy ?Nice, Dom är riktigt schyssta? Släng upp bild på hur det blev sen. Skylten beställde jag från dekaltrim
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|