Aprilia Tuono V4

Ceara

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2012
Hoj
Aprilia Tuono v4r aprc abs -14
Har du begränsad budget ? Annars skulle jag nog vänta och testa en Tuono -15 med 1100cc. Ganska ful men oj oj vilken trevlig hoj det lär vara :kär Har bara sett en -14 till salu och var en kille långt upp i norrland som hade sin till salu i mitten av sommaren för 120.

Lillennr1

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2014
Hoj
Rytande V4
Ja den är något begränsad tyvärr. Men en -15 vette fasen om man vill ha, utseendet är allt annat än snyggt tycker jag. Men hojen lär va en dröm att köra iofs. Men en lättare begagnad är nog mer vad jag är ute efter just nu, i Tyskland finns ju en del...

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Klart vi ska runt lygnern. Tjoa till bara så åker kaffepannan på. Jag bor på vägen!

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Tuonon gör sig extremt dåligt på bild. Jag var rätt tveksam till designen innan jag slog till på en 12:a, men jäklar vad läcker den var i verkligheten. Skulle tro att det är samma sak med de nya hojarna.

Jag hade tänkt vara utan gathoj och istället satsa på enduro och supermoto, men nu kan jag inte sluta dregla över en 1100 Factory.... :huvet

pålle123

Medlem
Gick med
13 Feb 2012
Hoj
-16 Aprilia V4 tuono 1100 Factory
En er-6:a, så en skillnad på 100hk typ :)
Körde en Tuono i september och blev helt frälst, därför budade jag på den som du nu kör :)
Tyvärr är det inte många beggade till salu för tillfället, men vintern är ju lång som bekant så det är ju ingen brådska (egentligen)...
Ja det får vi göra, vi bor ju nära varandra med så vi får väl ta och se vem som är snabbast runt lygnern till sommarn :tummenupp

Jag hänger på :yoparty:yoparty

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jävlar va gött!
Kanske tar ett tag innan man är i den kalibern. Men att blåsa om kåphojar i snabba grupper så måste ju va underbart :)

Tomteskägget

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2012
Hoj
DUCATI 999
hmm.. så sugen på en 1100.. undra om försäkringen kommer bli överkomlig eller om den drar i väg och blir som kåpvarianten. ? :gnissla Nån som vet?

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux

En lirar som lånade ut sin tuono till Instruktören i den snabbaste gruppen. Ja han kan köra :Bugar

Synd att han genar över linjen från pitboxen(inte första gången det har hänt en olycka pågrund av det), eller att någon genar över den när de kommer ut från pitbox.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Ja den är något begränsad tyvärr. Men en -15 vette fasen om man vill ha, utseendet är allt annat än snyggt tycker jag. Men hojen lär va en dröm att köra iofs. Men en lättare begagnad är nog mer vad jag är ute efter just nu, i Tyskland finns ju en del...

Kommer att ha en APRC utan ABS till salu till våren. Svart, 400 mil på mätaren. Väntar till våren så att jag får rätt betalt :)

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Virklisch, så schön :)
Årsmodell, färg, smak?
Detaljer bitte!!!

Lillennr1

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2014
Hoj
Rytande V4
Ja det känns riktigt bra!

2012:a
Gul/Svart
Smakar humla (eller humle) skulle jag tro!
Akrasystem
RSV4 stjärt! (Big like)
Ny fjädring från Wilbers både bak och fram, hydraulisk bak. (Dyrt)
Svart Magurastyre
Rizoma blinkers etc etc...

Bifogar en bild där jag gjort om den till vit i photoshop, kommer nog bli en lackning ganska snart :)
Gul vs Vit.jpg

Jama

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
Kawasaki ZX-9R -01, Aprilia V4R APRC -11
Hänger gärna med på en Tuono-tur till sommaren i GBG-trakten!
Precis köpt en som kördes hem i +3 grader och regn, blev varm i kroppen trots allt.
Vilken hoj!!!

Synd att det var helt fel tid på året att köpa, den åkte rätt in i garaget och månaderna till våren vekar oändligt långa...

Last edited:

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grattis!
Ja månaderna är väldigt långa nu.
Självklart skall vi ut och åka till våren!
Bilder?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...