Vänta tills spoonvalley ska få besök av gabro i sommar med att köra den i bänk. Så kan du få justering i ecu om det behövsHej köpte Aprilias race ECU samtidigt med hojen och ett SC project system , funderar på att få upp hojen på rulle för att kolla lambda värden och ev finjustering allt funkar kanon mest av ren nyfikenhet
vad säger ni andra ?
MVH
Jossi
Det tog en vecka efter lagd beställning att få hem ett "Austin Racing GP1R Titanium Tip with Carbon Can" slip-on.Hur förhåller det sig med Austin Racing alternativt SC Project? Det blir definitivt något från respektive till hösten.
Inget datum spikat än tydligen. Det kommerDet är ingen som har datum för Gabros besök hos Spoonvalley ?
Har missat detta helt. Vart ligger spoonvalley?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Som ni vet är hojen ny, skulle tvätta den efter senaste repan och nu är hela bakfälgen i nån jävla olja/fett! Går inte bort! Vad ska jag använda??
/Daniel
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Tvätta idag!! Funka bra med 5-56Fick du ngn ordning på din bakfälg? Tvättade min idag och använde Mac 124 Prick Bort som brukar ta bort det mesta men gick bet på "klistret" som kedjan var infettad med från början... Vad ska jag använda? Vill ju inte skada lacken...
Tvätta idag!! Funka bra med 5-56
Jepp!! Fett löser fett som man brukar säga! Spraya på en trasa och torka, sen tvättar du av som vanligt!! Funderar på att lägga på vax!!Du menar den oljespray som man smörjer tex lås med?
Jepp!! Fett löser fett som man brukar säga! Spraya på en trasa och torka, sen tvättar du av som vanligt!! Funderar på att lägga på vax!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |