Looser
IMFA
Rekommenderas det att gå ner till 15t fram av massan på detta forum? Tycker den är bråkig att köra runt i stan med.
Rekommenderas det att gå ner till 15t fram av massan på detta forum? Tycker den är bråkig att köra runt i stan med.
Om jag inte är ute och motorcyklar så har du 15 fram. Skaffa Gabro's ECU (om du har en 15-16) så är problemet löst (eller vänta till han fixat en -17).
Om jag inte minns fel var det 16 (fram) fram till -15 då dom bytte till 15. (nu inser jag att det kan låta krångligt med talen ) Dvs 1100 har 15, 1000 har 16.Ska vara 16 original, har en 2017 så får vänta på Gabro
Hmm ja de kanske man skulle kollat närmare på, ni tycker inte att den varvar för mycket under motorvägskörning med mindre drev fram?
Om jag inte minns fel var det 16 (fram) fram till -15 då dom bytte till 15. (nu inser jag att det kan låta krångligt med talen ) Dvs 1100 har 15, 1000 har 16.
Ge faaan i Probike Syd är min rekommendation.
DSB 02 - Immobilizer fault: key code not read (key not present or transponder not working) Vanligt fel. Bara ta ur nyckeln och starta om. Kan vara att signalen blivit störd av något.
Bör jag oroa mig över att röda lampan fortfarande lyser och att texten SERVICE är kvar?
Vilket läge rekommenderar ni för bakhjulsåka?
AWC = 0
ATC = 0
S, T eller R? (Tuono 1100).
http://www.flyhammer.it/shop/en/rea...or-original-rear-sets-aprilia-rsv4-aprc-.htmlVill köra rejsväxlat, måste man köpa ny växelpinne för detta? Har inte fått hem hojen än så kan inte kolla.
Vilka kraschpuckar är the shit? Har sett R&G, finns det andra som är bättre/billigare?
Vilket läge rekommenderar ni för bakhjulsåka?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|