Döden2 skrev:2674977Annars finns det en fin(utan stenskott) Aprilia 550 till salu i slutet av mars!
då får man ju en cykel som drar i från trimmade Husor
Och läs senaste supermotomagazine...
Folket skrev:2687231Har Aprilia släppt någon ny cykel ??? För den som drar en Husa har vi inte sett än i Sverige !!!
Folket skrev:2687231Har Aprilia släppt någon ny cykel ??? För den som drar en Husa har vi inte sett än i Sverige !!!
ducce749 skrev:2481022Hallå!
Har nästan bestämt mig nu. Det står mellan en Aprilia sxv5.5 eller husa 650. Det som blir mest avgörande är nog försäkringspremien. Någon som vet vad en Aprilia kostar att försäkra? Har hört att husan är reggad som 6 eller 9Kw kan det stämma? Sen hur mycket väger Aprilian? har tittat på deras hemsida men antingen är jag blind eller dum i huvudet men kan inte hitta något om vikten.
Är väldigt tacksam för alla svar jag kan få i detta ämne
ducce749 skrev:2481022Hallå!
Har nästan bestämt mig nu. Det står mellan en Aprilia sxv5.5 eller husa 650. Det som blir mest avgörande är nog försäkringspremien. Någon som vet vad en Aprilia kostar att försäkra? Har hört att husan är reggad som 6 eller 9Kw kan det stämma? Sen hur mycket väger Aprilian? har tittat på deras hemsida men antingen är jag blind eller dum i huvudet men kan inte hitta något om vikten.
Är väldigt tacksam för alla svar jag kan få i detta ämne
Näe, min 05a har 6kW
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024