Aprilias generalagent?

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Som rubriken säger undrar jag vem som är generalagent för aprilia i sverige. Nu kommer ni säga att jag ska använda sökfunktionen och det har jag gjort med det gav inte dom svaren som jag var ute efter. Hälst skulle jag vilja ha ett telefonnummer om någon sitter på det.

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
Mito-killen skrev:
Som rubriken säger undrar jag vem som är generalagent för aprilia i sverige. Nu kommer ni säga att jag ska använda sökfunktionen och det har jag gjort med det gav inte dom svaren som jag var ute efter. Hälst skulle jag vilja ha ett telefonnummer om någon sitter på det.

www.aprilia-svenska.com

Ska du ha delar skulle jag ha kollat med www.starol.se dom kan levrera det mesta snabbt och enkelt. :tummenupp ( dock är dom lite snobbig i telefon ibland)

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
AndersJohansson skrev:
www.aprilia-svenska.com

Ska du ha delar skulle jag ha kollat med www.starol.se dom kan levrera det mesta snabbt och enkelt. :tummenupp ( dock är dom lite snobbig i telefon ibland)

okej.. otur att jag inte ska ha delar då. skulle vilja veta hur mkt olja det ska vara i framgaffeln på en Aprilia sr50 ditech -01 som jag gör iordning. har inte fått tag på det nånstans och återförsäljarn här i örebro har inget intresse av att kolla upp det åt mej. det var därför jag ville ha nummret.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!