aprilias nya motard, fet!!!!!!

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Det var vad jag hörde av en Aprilia-dealer.

Jag säger inte att det inte kommer att hända... men "förseningar" har hänt förr... :rolleyes: Jag ser ju gärna att den kommer nyss... och att det blir en storsäljare. Det kan Aprilia behöva.

Och om ni provkör en Shiver av senaste modell, glöm inte bort att kolla upp om den står i Touringläge eller sportläge... :D Det hände visst en kund nere i Skåneland i helgen. Han tyckte efter första provkörningen att Shivern var vansinnigt tråkig, därmed åkte han hem.

Efter en stund så ringde firman tillbaks till honom och bad honom komma tillbaks och provköra igen. Killen köpte hojen på studs efter den provkörningen. Allt detta pga att när han provkörde första gången så stod hojen i Touringläge... :D :D

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Jag säger inte att det inte kommer att hända... men "förseningar" har hänt förr... :rolleyes: Jag ser ju gärna att den kommer nyss... och att det blir en storsäljare. Det kan Aprilia behöva.

Och om ni provkör en Shiver av senaste modell, glöm inte bort att kolla upp om den står i Touringläge eller sportläge... :D Det hände visst en kund nere i Skåneland i helgen. Han tyckte efter första provkörningen att Shivern var vansinnigt tråkig, därmed åkte han hem.

Efter en stund så ringde firman tillbaks till honom och bad honom komma tillbaks och provköra igen. Killen köpte hojen på studs efter den provkörningen. Allt detta pga att när han provkörde första gången så stod hojen i Touringläge... :D :D

haha... priceless:D

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Mhm, mhm. Puckelrygg eller hyperaktiv?:va
I min inskränkta värld vinner Duccen 9 matcher av 10! De hade kunnat byta instrumentering med varandra dock.

Bifogat

• Dorsoduron.jpg
    Dorsoduron.jpg
    112.1 KB · Visningar: 86
  • hypern.jpg
    hypern.jpg
    110.7 KB · Visningar: 84

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Mhm, mhm. Puckelrygg eller hyperaktiv?:va
I min inskränkta värld vinner Duccen 9 matcher av 10! De hade kunnat byta instrumentering med varandra dock.
Kluven där.
Ducce:n har en väldigt genomarbetad design och är riktigt vacker. Gömt undan massa kablar etc. som är synliga på Monstern t.ex. Tyvärr åldras den fort, skruvskallar etc. gör att den ser sliten ut och trist ut redan efter första säsongen...
Kanske inget att bry sig om för den som är hard-core hypermotard själv - men ser man bara till funktion och prestanda så är den långt efter en KTM 990 SM ändå.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Näää...Kolla gafflarna...som sugrör ..och bromsarna når inte hela vägen fram tror jag...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy