Aprillia rs Eller Mito 125

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Är det här nya OT-tråden? :rolleyes:

Om jag nu hade så mycket pengar att jag hade haft råd och köpa en en RS/Mito och haft råd att äga den och reparera den, hade jag köpt en Mito. Varför? För att det är en liten 916/996. Grymt snygga!
 

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
GSXR 750 -09
NiklasL skrev:
2479206 ingen aning. Skaffa en 125a innan du börjar skriva här....

Det där var JÄVLIGT omoget sagt, ge fan i o skriv om du inte kan svara på hans fråga! Klart det är bra om han frågar här på 125:a delen om han vill ha synpunkter på vilken hoj han ska köpa!

Svar:Jag kör själv Rs och jag är mkt nöjd med min och det är lätt och få tag i reserdelar till dom från t.ex Starol! Så ja tippsar om Rs:en, mito är ju svår att få tag i reservdelar till.
 
Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
DaWoos skrev:
2482312 Det där var JÄVLIGT omoget sagt, ge fan i o skriv om du inte kan svara på hans fråga! Klart det är bra om han frågar här på 125:a delen om han vill ha synpunkter på vilken hoj han ska köpa!

Svar:Jag kör själv Rs och jag är mkt nöjd med min och det är lätt och få tag i reserdelar till dom från t.ex Starol! Så ja tippsar om Rs:en, mito är ju svår att få tag i reservdelar till.

SKIT SAMMA, han har ju inte läst reglerna för att man ska få bli medlem här.

TROR INTE dom står där för skoj skull:rolleyes:
 

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Ort
Hemma
Hoj
Snabb
NiklasL skrev:
2482321 SKIT SAMMA, han har ju inte läst reglerna för att man ska få bli medlem här.

TROR INTE dom står där för skoj skull:rolleyes:


Men snälla, nu är han redan medlem så hjälp han, han har ju en fråga.

Du kanske är sån där som är bäst, kan allt och alltid gör rätt? Vi andra gör iaf fel och så är de. Nu vet han att han gjorde fel och nog med de.
 

Micke_RS

KingeN
Gick med
2 Apr 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Till salu!
JAg säger väl inte mkt annat än att jag har en RS och ångrar inte en sek att ajg köpte den, visst dyrt och så men de är värt pengarna när det gäller 125a, lätt att hitta reservdelar osv. så jag kan rekomendera RS!
 

Jeppe^

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Ort
Billeberga
Hoj
såld, tyvärr
jag skulle nog tagit en rs :) dels för att jag är mycket nöjd med min och så ere lättare att få tag på grejor till dom. Men som sagt det kan ju kosta lite om du inte sköter den som man ska ;)
 

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Det är inte alls svårt att få tag i reservdelar till mito. Det tar 2,5v från geiwiz.
 

Teddy_90

Motardsugen :)
Gick med
1 Jul 2006
Ort
Mitt i Skåne.
Hoj
Cagiva Mito -00.
Tzr91 skrev:
2486099 Det är inte alls svårt att få tag i reservdelar till mito. Det tar 2,5v från geiwiz.

Nä, alla klagar på att det är svårt att få tag på delar, men så farligt tycker jag inte det är!
Jag beställer genom Biscaya Racing, ett par bromsbelägg därifrån tog t.ex ett knappt DYGN att få (iofs har jag väntat ett tag på en packning nu men... :gnissla ). Så var inte så rädd för det. För övrigt är Miton en härlig hoj :tummenupp
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
NiklasL skrev:
2479206 ingen aning. Skaffa en 125a innan du börjar skriva här....

Så "alla" som inte har en 125 eller störe får inte vara på sporthoj? varför kickar man inte alla hojlösa killar/gubbar finns säkert nåra på 125 forumet? eller dem som har planer men inte köpt?

Svara på den du...:arsele

Ja har inte heller nån hoj det är därför ja läser varje dag i inläggen hära för att lära mig något både om mc och motorer... ja visste inte ens va en förgasare va förr...

Men regler är till att följas men vissa är bara onödiga... Det är samma ska som dem som kör ostrypt dem hojarna ska inte få finnas på vägar bara på banor...
PUNKT SLUT!:)
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
125_next skrev:
2489376 Så "alla" som inte har en 125 eller störe får inte vara på sporthoj? varför kickar man inte alla hojlösa killar/gubbar finns säkert nåra på 125 forumet? eller dem som har planer men inte köpt?

Svara på den du...:arsele

Ja har inte heller nån hoj det är därför ja läser varje dag i inläggen hära för att lära mig något både om mc och motorer... ja visste inte ens va en förgasare va förr...

Men regler är till att följas men vissa är bara onödiga... Det är samma ska som dem som kör ostrypt dem hojarna ska inte få finnas på vägar bara på banor...
PUNKT SLUT!:)
Ingen fara, bara niklas som är lite farlig :hihi

Klart du är välkommen du ska ju ändå skaffa, däremot de som inte har har och inte tänker skaffa har inget här o göra. Jag var som du för några år sedan och hitills har jag lärt mig en del iaf :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top