Apropå varma datorer

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag vill ha ny PC och har väl haft minst sagt otur med några, jag har haft både Vaio, HP och DELL som har varit extremt dåliga.
Känner mig inte mogen att gå all in med Apple ännu, kanske i framtiden, så det får bli PC ett tag till.
Hur skall man tänka om man vill ha en OK dator som garanterat håller käft och som man inte bränner sig på? Jag köpte en "fet" HP för typ 11,000 och den var extremt dålig, efter ett års tjafs med butiken så lyckades jag häva köpet, och orkar inte med den processen igen.
Jag behäver den inte till något märkvärdigt, men min nuvarande jobbdator HP Probook 5330 börjar susa om man kör Youtube, typ, vilket inte är OK enligt mig.

Den här tycker jag verkar ha bra spec och bra pris http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2502021

Tacksam för tips, värme/fläkt är primärt ledord, och förmodlige ingen konstig dator för typ 3-4000 med en Pentium-processor i. :3freak

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag har en Asus Zenbook som jag är nöjd med. Jag köpte iofs den större modellen då jag behöver lite större skärm men deras små, lätta versioner är jäkligt trevliga de med.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vi har testat en rad olika här på jobbet och nuförtiden kör vi bara Asus. Funkar bra.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag har också en Asus och är nöjd men den du länkade verkar ju åtminstone på pappret rätt så bra. Motsvarande från Asus skulle väl vara den här som är 1500 kr dyrare och har lite sämre grafikkort. Fast ska du bara surfa och se film och sånt så spelar grafikkortet ingen roll. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2247322

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO