Arg Arg Arg!!!

DanSund

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
ZX10R
Fyfan va man hatar ”vuxna” människor. Stod i taxikön vid Arken och väntade lugnt på en taxi, när taxin kom så kom det en ”vuxen” äldre man som påstod att taxin var bokad, började slita och vilja slåss… Försökte lugnt förklara att man inte kan boka en taxi i allmänna kön, ändå höll han på å försökte få till ett slagsmål med sina ”balla” kompisar (skulle fan ha spöa hela högen tillbaka till stenåldern). Satan va ball man är när man blir över 30 å har ett helt gäng med polare med sig!!! Aaarrgh, nu när man är hemma önskar man nästan att man skulle ha spöat upp dem å visat att dem att de inte var så ballla… Nu är man hemma å kan vara stolt att man behöll lugnet… Men IRRITERAD är man!!! :mad:

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Det är inte bra att slåss... och det är inte bra att skriva på sh när man är full(?) och arg... se så :pannkyss

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Med tanke på stavningen och kommatering så verkar intoxikeringsnivån inte vara så hög.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Tror nog att det var du som agerade vuxet och behöll lugnet, bra! Dock var det en "vuxen" som betedde sig riktigt dåligt.

Jag fick 60cl öl lver mig igår samt att garderoben slarvade bort min 4000krs North face jacka. Istället för att skylla på indiern i det här fallet som inte pratade svenska, gick jag till chefen på stället.

Ungdomar som agerar vuxet är bra, är det jag vill säga :tummenupp

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
morecore skrev:
Tror nog att det var du som agerade vuxet och behöll lugnet, bra! Dock var det en "vuxen" som betedde sig riktigt dåligt.

Jag fick 60cl öl lver mig igår samt att garderoben slarvade bort min 4000krs North face jacka. Istället för att skylla på indiern i det här fallet som inte pratade svenska, gick jag till chefen på stället.

Ungdomar som agerar vuxet är bra, är det jag vill säga :tummenupp

Va det på cleo jackan försvann....? :öl fint ställe det....

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Infamous skrev:
Va det på cleo jackan försvann....? :öl fint ställe det....

Ahh cleo där har jag aldrig varit, fast mitt på dagen på en lördag har jag fingrat på entrédörren.

Var upp till luleå förra året, på fredagen vart jag trött och somnade i trapphuset.
På lördagen vart jag full och irra bort mig på porsön eller vad det heter, kallt som fan var det för det var i november. Till slut så hittade jag en ensam stackare som satt och spelade CS jag fick slagga i hans fåtölj några timmar sedan ruskade han liv i mig och sa att jag nog borde gå nu. Jag tackade för härbärget och drog vidare till slut så hittade jag lägenheten då hade alla kommit hem från krogen och undrade vart jag hållit hus. Så 40 mils bilresa enkel väg för sova i ett trapphus och sova hos en fattig student som spelade CS hela natten. :banana

Mickez77

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
R eller Motard ?
Twosaint skrev:
Ahh cleo där har jag aldrig varit, fast mitt på dagen på en lördag har jag fingrat på entrédörren.

Var upp till luleå förra året, på fredagen vart jag trött och somnade i trapphuset.
På lördagen vart jag full och irra bort mig på porsön eller vad det heter, kallt som fan var det för det var i november. Till slut så hittade jag en ensam stackare som satt och spelade CS jag fick slagga i hans fåtölj några timmar sedan ruskade han liv i mig och sa att jag nog borde gå nu. Jag tackade för härbärget och drog vidare till slut så hittade jag lägenheten då hade alla kommit hem från krogen och undrade vart jag hållit hus. Så 40 mils bilresa enkel väg för sova i ett trapphus och sova hos en fattig student som spelade CS hela natten. :banana

:rofl :rofl :rofl

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
DanSund skrev:
Fyfan va man hatar ”vuxna” människor. Stod i taxikön vid Arken och väntade lugnt på en taxi, när taxin kom så kom det en ”vuxen” äldre man som påstod att taxin var bokad, började slita och vilja slåss… Försökte lugnt förklara att man inte kan boka en taxi i allmänna kön, ändå höll han på å försökte få till ett slagsmål med sina ”balla” kompisar (skulle fan ha spöa hela högen tillbaka till stenåldern). Satan va ball man är när man blir över 30 å har ett helt gäng med polare med sig!!! Aaarrgh, nu när man är hemma önskar man nästan att man skulle ha spöat upp dem å visat att dem att de inte var så ballla… Nu är man hemma å kan vara stolt att man behöll lugnet… Men IRRITERAD är man!!! :mad:

Så vem tog taxin då? Gav du vika eller?

Du gjorde rätt i o stå på dig iaf!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...