Kommer hem från jobbet och tar det lite lugnt på vägen hem. Trött o sliten efter kvällens pass.
Tycker att vägbanan ser lite konstig ut, så jag tittar närmare... Det ser f-n i mig ut som grus....hur mycket som helst!!!!
Stannar bilen o kliver ut för att se.
JODÅ!!! Hela min mötande körbana är full av sand...inte som någon har tappat utan det har verkligen åkt en sandbil där!!!! :kocko
Ringer polisen som tror att jag skämtar men skall skicka ut en patrull.
Kör hem bilen o tar hunden för att gå utefter sandningen o se hur mycket det är...
ca 700 meter av en genomfartsled i Karlskoga är sandad!!!!!!
Kommer hem o ringer tidningen för att de kanske skulle kunna göra ett reportage o ta reda på vilken j-vla idiot som sandar en asfaltsväg i Juni.
GISSA VEM??!!!!!!!
VÄRVERKET HAR SANDAT ETT HYDRALOLJE LÄCKAGE!!!!!!!!!!
Inga skyltar, ingen varning, ingenting!!!!
Nog för att jag vet att VV vill ta livet av oss...men jag trodde det skulle ske i smyg!!!
Jag trodde i min enfald att oljesanering bara sköttes av brandkåren eller godkänd firma...???
Sand o olja går ju dessutom inte bra ihop heller....
Nu skall jag jaga SMC imorgon (och se till att det kommer fram en blåslampa och lite bensin....)
Det vara bara en ren tur att jag tog bilen till jobbet idag....vädret var bra och solen sken, men jag valde bilen ändå...(skyddsängel??)
Så ni som skall till Gelleråsen i Karlskoga...se upp!!!!
Det är vägen ut mot Gelleråsen, genom "centrum" som är sandad..
Tycker att vägbanan ser lite konstig ut, så jag tittar närmare... Det ser f-n i mig ut som grus....hur mycket som helst!!!!
Stannar bilen o kliver ut för att se.
JODÅ!!! Hela min mötande körbana är full av sand...inte som någon har tappat utan det har verkligen åkt en sandbil där!!!! :kocko
Ringer polisen som tror att jag skämtar men skall skicka ut en patrull.
Kör hem bilen o tar hunden för att gå utefter sandningen o se hur mycket det är...
ca 700 meter av en genomfartsled i Karlskoga är sandad!!!!!!
Kommer hem o ringer tidningen för att de kanske skulle kunna göra ett reportage o ta reda på vilken j-vla idiot som sandar en asfaltsväg i Juni.
GISSA VEM??!!!!!!!
VÄRVERKET HAR SANDAT ETT HYDRALOLJE LÄCKAGE!!!!!!!!!!
Inga skyltar, ingen varning, ingenting!!!!
Nog för att jag vet att VV vill ta livet av oss...men jag trodde det skulle ske i smyg!!!
Jag trodde i min enfald att oljesanering bara sköttes av brandkåren eller godkänd firma...???
Sand o olja går ju dessutom inte bra ihop heller....
Nu skall jag jaga SMC imorgon (och se till att det kommer fram en blåslampa och lite bensin....)
Det vara bara en ren tur att jag tog bilen till jobbet idag....vädret var bra och solen sken, men jag valde bilen ändå...(skyddsängel??)
Så ni som skall till Gelleråsen i Karlskoga...se upp!!!!
Det är vägen ut mot Gelleråsen, genom "centrum" som är sandad..