Och det finns väl inga som helst regler på hur mycket sprit, whisky och Stroh-rom man får ha?Det är OK att ha 10 liter bensin i lägenheten, men en moppe i cykelkällaren är alltid livsfarligt ur brandsynpunkt av någon anledning
Sry men lappar är inte kul längre.. ordföranden här i kåken är lapphitler, mina polare har skit kul åt att läsa alla nya lappar på anslagstavlan varje gång dom är här, själv är jag bra trött på de. Den värsta fick jag i brevlådan "lgh 11 din toalett står och rinner det stör dina grannar, vg åtgärda" vet inte vad som är värst att toaleten rinner, att det hörs in hos mina grannar eller ATT DOM TROR ATT DET STÖR DOM MER ÄN MIG! :huvuet Tack för lappen jag hade nog inte märkt det annars.. -,-
Det är OK att ha 10 liter bensin i lägenheten, men en moppe i cykelkällaren är alltid livsfarligt ur brandsynpunkt av någon anledning
vet inte vad som är värst att toaleten rinner, att det hörs in hos mina grannar eller ATT DOM TROR ATT DET STÖR DOM MER ÄN MIG! :huvuet Tack för lappen jag hade nog inte märkt det annars.. -,-
Det värsta är nog att du har grannar som klagar på att toaletten rinner. Otroligt löjligt. Är dom så känsliga kanske dom skulle flytta till ett hus istället.
Skillnaden är väl också hur det är ventilerat, brandsäkrat och hur lätt man faktiskt får reda på att det brinner... i lägenhet är det ofta folk hemma någon gång per dygn... det behöver det inte vara i cykelrummet.
Sen har jag för mig att det kan bli tal om böter då man negligerar gällade brandföreskrifter, fast det är klart, du kanske vill betala föreningens böter?
Ja tänk för att jag vill deeee!
fundamentalistiska mp-cyklister hatar moppar, eftersom det är fusk och kapitalistiskt. Så en moppe i cykelrummet ger omedelbart ett samtal med vaktis tror jag. Vid hojparkeringen utanför vårt hus är det däremot alltid belamrat med cyklar, fastlåsta i de byglar avsedda för fastlåsning av motorcyklar och mopeder. När jag ska ställa hd:n där så får jag ofta lyfta undan cykelklasarna så att de hänger uppochned i låsen i besynnerliga vinklar. Det är kul.
Själv är det här min favvo på lappfronten, har lagt upp den förut, men den är sjukt kul.
Jag skulle vilja se de där gamla surisarna "klippa" kedjorna. För vissa är det lätt, men knappast för alla.
Jag skulle klämma dit en rejäl ketting till och vänta för att se vad som händer. Dra kettingen några varv runt de andra mopparna och cyklarna också så blir det extra kul att titta på.
precis... sen skulle ja polisanmäla den jäveln som e på o förstör min egendom
Passa på att skaffa några såna där clamps som de har i UK och montera på gubbens bil också
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|