Arga lappen i min trappa...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Se upp!

moppefucko.jpg

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sry men lappar är inte kul längre.. ordföranden här i kåken är lapphitler, mina polare har skit kul åt att läsa alla nya lappar på anslagstavlan varje gång dom är här, själv är jag bra trött på de. Den värsta fick jag i brevlådan "lgh 11 din toalett står och rinner det stör dina grannar, vg åtgärda" vet inte vad som är värst att toaleten rinner, att det hörs in hos mina grannar eller ATT DOM TROR ATT DET STÖR DOM MER ÄN MIG! :huvuet Tack för lappen jag hade nog inte märkt det annars.. -,-

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Det är OK att ha 10 liter bensin i lägenheten, men en moppe i cykelkällaren är alltid livsfarligt ur brandsynpunkt av någon anledning :va

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Sry men lappar är inte kul längre.. ordföranden här i kåken är lapphitler, mina polare har skit kul åt att läsa alla nya lappar på anslagstavlan varje gång dom är här, själv är jag bra trött på de. Den värsta fick jag i brevlådan "lgh 11 din toalett står och rinner det stör dina grannar, vg åtgärda" vet inte vad som är värst att toaleten rinner, att det hörs in hos mina grannar eller ATT DOM TROR ATT DET STÖR DOM MER ÄN MIG! :huvuet Tack för lappen jag hade nog inte märkt det annars.. -,-

Hahaha klockrent! :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fundamentalistiska MP-cyklister hatar moppar, eftersom det är fusk och kapitalistiskt. Så en moppe i cykelrummet ger omedelbart ett samtal med vaktis tror jag. Vid hojparkeringen utanför vårt hus är det däremot alltid belamrat med cyklar, fastlåsta i de byglar avsedda för fastlåsning av motorcyklar och mopeder. När jag ska ställa HD:n där så får jag ofta lyfta undan cykelklasarna så att de hänger uppochned i låsen i besynnerliga vinklar. Det är kul.

Själv är det här min favvo på lappfronten, har lagt upp den förut, men den är sjukt kul.

brevet.preview.jpeg

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det är OK att ha 10 liter bensin i lägenheten, men en moppe i cykelkällaren är alltid livsfarligt ur brandsynpunkt av någon anledning :va

Skillnaden är väl också hur det är ventilerat, brandsäkrat och hur lätt man faktiskt får reda på att det brinner... i lägenhet är det ofta folk hemma någon gång per dygn... det behöver det inte vara i cykelrummet.

Sen har jag för mig att det kan bli tal om böter då man negligerar gällade brandföreskrifter, fast det är klart, du kanske vill betala föreningens böter?

Last edited:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
vet inte vad som är värst att toaleten rinner, att det hörs in hos mina grannar eller ATT DOM TROR ATT DET STÖR DOM MER ÄN MIG! :huvuet Tack för lappen jag hade nog inte märkt det annars.. -,-

Det värsta är nog att du har grannar som klagar på att toaletten rinner. Otroligt löjligt. Är dom så känsliga kanske dom skulle flytta till ett hus istället.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det värsta är nog att du har grannar som klagar på att toaletten rinner. Otroligt löjligt. Är dom så känsliga kanske dom skulle flytta till ett hus istället.

Precis, de borde spara krutet tills de får en granne som rinner istället. Mycket värre, speciell doft i hissar och annat.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Skillnaden är väl också hur det är ventilerat, brandsäkrat och hur lätt man faktiskt får reda på att det brinner... i lägenhet är det ofta folk hemma någon gång per dygn... det behöver det inte vara i cykelrummet.

Sen har jag för mig att det kan bli tal om böter då man negligerar gällade brandföreskrifter, fast det är klart, du kanske vill betala föreningens böter?

Ja tänk för att jag vill deeee! :(

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
fundamentalistiska mp-cyklister hatar moppar, eftersom det är fusk och kapitalistiskt. Så en moppe i cykelrummet ger omedelbart ett samtal med vaktis tror jag. Vid hojparkeringen utanför vårt hus är det däremot alltid belamrat med cyklar, fastlåsta i de byglar avsedda för fastlåsning av motorcyklar och mopeder. När jag ska ställa hd:n där så får jag ofta lyfta undan cykelklasarna så att de hänger uppochned i låsen i besynnerliga vinklar. Det är kul.

Själv är det här min favvo på lappfronten, har lagt upp den förut, men den är sjukt kul.

brevet.preview.jpeg

hahaha...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag skulle vilja se de där gamla surisarna "klippa" kedjorna. För vissa är det lätt, men knappast för alla.

Jag skulle klämma dit en rejäl ketting till och vänta för att se vad som händer. Dra kettingen några varv runt de andra mopparna och cyklarna också så blir det extra kul att titta på.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag skulle vilja se de där gamla surisarna "klippa" kedjorna. För vissa är det lätt, men knappast för alla.

Jag skulle klämma dit en rejäl ketting till och vänta för att se vad som händer. Dra kettingen några varv runt de andra mopparna och cyklarna också så blir det extra kul att titta på.

precis... sen skulle ja polisanmäla den jäveln som e på o förstör min egendom :D

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Tacka vet jag DieselDoris, arga lapparnas okrönta drottning..

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA