Fick klagomål på att persiennerna till vårt sovrum alltid var fördragna...
Vad är det för miffo som klagar på sånt??
Områdets pensionerade privatspanarpervo. Gubbjäveln försökte dessutom lura i några hantverkare att han kände/var släkt med oss. Han ville få komma in vår lägenhet och rota.
Det var väl en 5år sedan vi flyttade men nu sitter jag här och ilsknar till igen . Förhoppningsvis är väl puckot död och begraven vid det här laget
"Här vaktar jag" och en bild på en blodtörstig pitbull hade nog gjort susen. Förresten, hur framförde han klagomålet?
Den värsta fick jag i brevlådan "lgh 11 din toalett står och rinner det stör dina grannar, vg åtgärda"
Vad är det för miffo som klagar på sånt??
Är det din KTM de menar?
Appapp! Alla ovetande vill tro att mopeder eller MC har STÖRRE kubik än de verkligen har. Min MT-5 blev stulen -91 varpå ett fruntimmer hittade den. "En motorcykel ligger på min uppfart".
Haha, jag känner mig glatt lycklig att slippa dessa original som en del har som grannar. Men tack för att dom finns ändå på ett sätt annars får man inte läsa roliga saker.
Min favorit var när grannkärringen kom och påstod att våra katter spionerade på hennes tapeter och vad hon lagade för mat.
Fundamentalistiska MP-cyklister hatar moppar, eftersom det är fusk och kapitalistiskt. Så en moppe i cykelrummet ger omedelbart ett samtal med vaktis tror jag. Vid hojparkeringen utanför vårt hus är det däremot alltid belamrat med cyklar, fastlåsta i de byglar avsedda för fastlåsning av motorcyklar och mopeder. När jag ska ställa HD:n där så får jag ofta lyfta undan cykelklasarna så att de hänger uppochned i låsen i besynnerliga vinklar. Det är kul.
Själv är det här min favvo på lappfronten, har lagt upp den förut, men den är sjukt kul.
Fick klagomål på att persiennerna till vårt sovrum alltid var fördragna...
tur mina grannar inte e som dina då... hahahaha mina är alltid ner men sen finns de e anledning till att mina grannar inte ska se in heller för då hade ja väl blet polisanmäld
Eller en jävlig bra amatörfilm!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |