Arga lappen i min trappa...

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Fick klagomål på att persiennerna till vårt sovrum alltid var fördragna...:rolleyes:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Skulle de klippa kedjan är det ju bara att bevaka gubben bil i väntan på felparkering. Gå in genom rutan, ur med broms/växel och rulla bort den och lämna en lapp som berättar att den var felparkerad.

ALLA felparkerar, nån gång, tids nog, en liten stund... Det gäller bara att ha en jävla koll!

Stymer

Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Vad är det för miffo som klagar på sånt??

Områdets pensionerade privatspanarpervo. Gubbjäveln försökte dessutom lura i några hantverkare att han kände/var släkt med oss. Han ville få komma in vår lägenhet och rota.
Det var väl en 5år sedan vi flyttade men nu sitter jag här och ilsknar till igen :mad::mad:. Förhoppningsvis är väl puckot död och begraven vid det här laget

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Områdets pensionerade privatspanarpervo. Gubbjäveln försökte dessutom lura i några hantverkare att han kände/var släkt med oss. Han ville få komma in vår lägenhet och rota.
Det var väl en 5år sedan vi flyttade men nu sitter jag här och ilsknar till igen :mad::mad:. Förhoppningsvis är väl puckot död och begraven vid det här laget

"Här vaktar jag" och en bild på en blodtörstig pitbull hade nog gjort susen. Förresten, hur framförde han klagomålet?

Stymer

Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
"Här vaktar jag" och en bild på en blodtörstig pitbull hade nog gjort susen. Förresten, hur framförde han klagomålet?

Käftsmäll...

Han beklagade sig för både grannar och nämnda hantverkare. Inte på ett skämtsamt vis utan på ett sursomfangubbjävel vis. Han och hans kärring gnällde för övrigt på allt möjligt. Fick hota ut kärringen ur tvättstugan en gång. Hon skulle "kontrollera" att jag städade efter mig.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Det enskilt roligaste är den felaktiga korrigeringen på lappen. Ordet "att" är stumt och kan utelämnas, alltså har det moppefucko som omnämns koll på sin svenska.

Ja herregud vad roligt jag har på jobbet... :rolleyes:

Smagatusk

Guest
Är det din KTM de menar?

Appapp! Alla ovetande vill tro att mopeder eller MC har STÖRRE kubik än de verkligen har. Min MT-5 blev stulen -91 varpå ett fruntimmer hittade den. "En motorcykel ligger på min uppfart". :fakta

Allstaar

Guest
Haha, jag känner mig glatt lycklig att slippa dessa original som en del har som grannar. Men tack för att dom finns ändå på ett sätt annars får man inte läsa roliga saker.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Haha, jag känner mig glatt lycklig att slippa dessa original som en del har som grannar. Men tack för att dom finns ändå på ett sätt annars får man inte läsa roliga saker.

Oroa dig inte, förr eller senare kommer du få en supergranne. Min favorit var när grannkärringen kom och påstod att våra katter spionerade på hennes tapeter och vad hon lagade för mat.

Soc ägde en del lyor i det området...

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Fundamentalistiska MP-cyklister hatar moppar, eftersom det är fusk och kapitalistiskt. Så en moppe i cykelrummet ger omedelbart ett samtal med vaktis tror jag. Vid hojparkeringen utanför vårt hus är det däremot alltid belamrat med cyklar, fastlåsta i de byglar avsedda för fastlåsning av motorcyklar och mopeder. När jag ska ställa HD:n där så får jag ofta lyfta undan cykelklasarna så att de hänger uppochned i låsen i besynnerliga vinklar. Det är kul.

Själv är det här min favvo på lappfronten, har lagt upp den förut, men den är sjukt kul.

brevet.preview.jpeg

Hysteriskt roligt. Om man inte visste bättre skulle man tro att det var ett 1a April skämt.

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker
Fick klagomål på att persiennerna till vårt sovrum alltid var fördragna...:rolleyes:

tur mina grannar inte e som dina då... hahahaha mina är alltid ner men sen finns de e anledning till att mina grannar inte ska se in heller för då hade ja väl blet polisanmäld:gnissla

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA